2006年8月16日 星期三

熊女孩

之前給我的意見已修改了。


曾經聽老師說過:「只要用五年時間,專注做一件事,你便會成為那件事的專家!!」

在這裡遇見許多畫畫高手,使我對畫畫越趨濃厚,閒時遊覽大師們的blog,也會有一番體會。

這幅作品是我用了2天時間完成的(當然是斷斷續續吧^_^),

自知尚有許多不足,畫功仍是幼嫩,可是我仍相信,時常練習,必可進步!

各位,請給我意見吧^_^

16 則留言:

  1. 真係要俾意見 ? 構圖不錯, 落色夠自然, 但頭, 身, 手 比例不對呀, 手指也粗了呀, 同埋, 我估你左肩果三朵花是用來偷雞的, 因在那裏, 花花既分佈好似不同其它地方, 是嗎 ?

    回覆刪除
  2. 由於我還是是學徒(Padawan)~~還未到Knight or Master級數<---"Star War言語" 所以我既意見都只係業餘水平~~~~~~~我覺得只要個肩膀位唔到clear cut左佢, 就減少不合比較既感覺了~~~其他都很舒服啊~~~不錯!!

    回覆刪除
  3. 回宇和跌倒. 感謝你們的意見^o^ 我已修改了 請看^o^

    回覆刪除
  4. 你每朝也經過 ? 你指行過定搭車經過呀? 原來你都係住元朗屯門區, 咁岩啦, 未可以搵你玩 law, 碌 ling or 唱 k, 你岩唔岩架 ?

    回覆刪除
  5. 你的老師講得冇錯,cuson就是一個人辦,每日畫一張,如果你有佢咁勤力,你都會成為高手! 我對呢幅畫o既意見係,面相寫實,但對手比較Q版,可能對畫動作有恐懼感~~建議可多參考相片,加油呀!

    回覆刪除
  6. 回阿臣, 嗯嗯.. 不過如果要畫「靚畫」就要付出大量時間 有點困難,大家要加油唷。 回跌倒, 哈哈.. 無錯唷^o^ 另可以約多幾個人 .. 嘿

    回覆刪除
  7. 最近畫畫的BLOG多了好多,開始有點應接不暇,好難睇得晒全部@@~ 思詩心裡面有冇想著從哪方面的畫風進發呢?Q版?寫實?漫畫型?可能要為自己定了位後才沿那方向專注發展會好些(?):)

    回覆刪除
  8. 回咳神, 謝謝你的留言,很開心唷 um.. 現階段仍在摸索中 謝謝你的意見^o^

    回覆刪除
  9. 努力係唔夠的. 仲要搵方法改進~

    回覆刪除
  10. 回cheongson, 明白了^o^ 謝謝提醒

    回覆刪除
  11. 不過唔好講笑, 我朝朝搭車成日都見到個同你有幾分似既女仔 (之前你有 show 過相麻), 不過應該唔係你, 佢係著住淺藍色診所姑娘袍. 你冇理由係做診所架

    回覆刪除
  12. 回跌倒, 我諗我同你係相反方向,我係由元朗去屯門 你應該係屯門去元朗,RIGHT?

    回覆刪除
  13. yes ar , 咁我見果個又有冇可能係你 d 家姐細妹呢 ? 因為真係同你有幾分像

    回覆刪除
  14. 回跌倒. 嘿..我諗你認錯人了..嘩哈哈

    回覆刪除
  15. 哈哈~~相信以你的天份, 何需五年, 不需一年, 已經可以成為畫畫專家呢~~~~努力吧~~~

    回覆刪除
  16. 回金城, 大家咁話

    回覆刪除