2006年8月7日 星期一

台北初夏之旅相簿大公開

呼~ 終於「的起心肝」完成了這本相簿,製作時間超過十多小時,這是為了記念我們的友誼吧。

內裡除了有我畫的公仔外,還有我們的照片大公開,嘿嘿!

由於loading需要時間,請細心翻頁每一篇內容,另外,提提你,page 22是空白的啊^_^

==========================

enjoy

(請任選以下其中一個伺服器來點擊吧)

伺服器一 (建議選用)

伺服器二(後備選用)

 

====================

如看不到畫面,請先安裝FLASH PLAYER 8以上的版本:
(請耐心待LOADING,即可彈安裝程式)

按此下載FLASH PLAYER9


20 則留言:

  1. 哇~本相簿整得好靚啊~ 重好得意添~ 搞到我唔單止想去台灣旅行,直頭想去住番幾年添

    回覆刪除
  2. 思詩** 你的album整得好靚唷!!! 畫都畫得好可愛呢!!=]] 不知道你是用什麼softwere整呢??? 歌都好襯tim!!=]]

    回覆刪除
  3. 回amy, 我是用photoshop+zinemaker整架 官方網站: http://www.zinechina.com/ 內巾許多線上作品瀏覽 也有許多比你DOWNLOAD 完全免費!!!!!!!
    回BIRD, 哈^O^ 那太好了~ 台灣確是一個食野的好地方

    回覆刪除
  4. 去台灣真開心 ~~ 我都想去旅行 ~~ 我上次去台灣玩得不太愉快 ~~

    回覆刪除
  5. 點解我only load到個first page ge....=.="

    回覆刪除
  6. 回宇, 請盡量使用伺服器一吧 我在家中也可看到啊 還是..要下載flash player8? 回小丸記, 為什麼不愉快?是天氣影響吧?

    回覆刪除
  7. 回宇, 我在家中也可看到啊 我想..你要更新下載flash player8? 回小丸記, 為什麼不愉快?是天氣影響吧?

    回覆刪除
  8. 相簿好好睇呀﹗最吸引是夾公仔,好可愛﹗好想要 。

    回覆刪除
  9. 嘩嘩嘩, 你整得好靚呀

    回覆刪除
  10. 很精彩呢!真的利害,可惜我只在近年幾次才開始留影........哈,世界真細小,我見在你的相內有Albert的相,他是我friendster的朋友呢!

    回覆刪除
  11. 回愛畫愛煮又愛玩, 嘩,呢個世界真係細,哈哈 其實佢係我d design舊同學來的 回跌倒, ^o^ 多謝您呀 回小綠葉. 我整得最開心都係夾公仔部份 好回憶..hee

    回覆刪除
  12. 整得好好呀!!!嘿...只係速度有點慢!!

    回覆刪除
  13. 回choppy, 可能個file有成11mb,所以load得較慢

    回覆刪除
  14. 我 都 成 日 去 台 北 架 , 但 就 從 來 無 諗 過 好 似 你 咁 整 本 相 簿 , 你 真 係 好 有 心 機 呀 !

    回覆刪除
  15. 回kaka, 其實.. 一直都想做本靚靚相簿,但冇時間做 um.. 好想將以往的旅行,每個地方做本靚相簿~~ 唔知幾時會完成呢?

    回覆刪除
  16. 本相薄做得十分精彩呀!

    回覆刪除
  17. 蛙~ 作的不錯呢... 唯一可惜.. 照片少了點唷.. ^^

    回覆刪除
  18. 回種田人家, 明白了^o^ 等我下次再擺多d相丫 (mb數也是一個問題>.<) 回chris, 多謝您^^ 回無蹟, 請耐心等候吧. 因為個file都幾大

    回覆刪除