2006年8月23日 星期三

093-朱古力手指餅

嘉頓的朱古力手指餅陪伴我們成長很多年了^o^。

還記得兒時的幼稚園,生日會的其中一份禮物必是朱古力手指餅。

曾經有段時間,我總覺得朱古力手指餅的花紙很漂亮,試過用花紙用作摺紙用,最後當然不能吧。

現今除了提供了原味的朱古力手指外,還添加了薄荷味的朱古力手指,閒時我會買一桶放在公司,但不經不覺已吃掉了。

不過,由此至終,我也不太喜歡那名字叫「朱古力手指」,感覺有點噁心,哈哈。

18 則留言:

  1. 我都非常鍾意食佢ga!!!!

    回覆刪除
  2. 有時都有買來吃

    回覆刪除
  3. 豆豆樂 vs 珍妮c2006年8月23日 下午1:37

    畫得好令呀

    回覆刪除
  4. 好多時都有買來食呀, 但一包太少, 唔夠一陣比人分光晒

    回覆刪除
  5. 大分懷念~現在還有嗎?

    回覆刪除
  6. 偶然遊到你的Blog... 你的畫好靚呀 ^^ 加油!

    回覆刪除
  7. 重有孖條,結連,三粒糖,鉛筆糖,好多喎,可能一百幅都唔夠!

    回覆刪除
  8. Fatgarfield 肥加菲2006年8月24日 凌晨1:00

    I used to love this too! And once collected the wrapping paper! haha

    回覆刪除
  9. 回fatgarfield, 哈..原來你同我一樣細個都咁傻 回愛畫愛煮又愛玩, 嘩.. 正.. 又有多d題材畫喇 thanks 不過我想問「結連」這小食是什麼東東來的? 回009, ^o^ 我都鐘意 不過依家越食越肥 回衍衍, 多謝你,多d上黎丫 回咳神, 依家仲有得賣架^^ 回跌倒, 對啊..所以我會買一桶 都只係廿蚊有找 回豆豆樂, 多謝您 回無蹟, 我都會間唔中買黎食 回宇, mee too 呀\^o^/

    回覆刪除
  10. 我已經不記得幼稚園有生日會這回事,當時大概以為是普通茶點時間。 至於手指餅,原味始終最好呢。

    回覆刪除
  11. 回jimmy, 還記得幼稚園,每次的茶點也是用煉奶開的牛奶和餅乾,很好味啊^^

    回覆刪除
  12. 結連係一種軟糖,長長的,個包裝係紅白綠,紙黎架,有個妹妹仔公仔,而糖呢,就白啡白三層,軟軟的!

    回覆刪除
  13. Yiu Wai Hung 姚偉雄2006年8月26日 清晨7:27

    朱古力手指是我童年的至愛之一 但會產生一種"食0左自己手指"0既恐懼 . . . 最近食時覺得d 朱古力味無以前0甘好

    回覆刪除
  14. 好厲害,咁細個既野都記得咁清楚既。 你係咪食左安嬰x.......好似廣告咁食完會認得邊個係圓圈?

    回覆刪除
  15. 回jimmy, 哈哈.. 唔知點解 好嚮往以前的童年生活 回姚偉雄, 但會產生一種"食0左自己手指"0既恐懼 . . . <==同感 回你睇我時我睇你, 噢.. 未食過添 依家仲有冇得賣?

    回覆刪除
  16. 死喇!我依家就o黎三十歲,仲係成日食緊添(前兩日先食完一包)... 實在好好味!

    回覆刪除
  17. 回CowNBee2006, 零食冇分年齡O既~~

    回覆刪除