2006年8月18日 星期五

092-車仔麵


車仔麵,又名嗱喳麵(「嗱喳」有齷齪、不潔的意思),是香港一種廉價麵食。

還記得以前的車仔麵,小販們用木頭車,裝著各色各樣的配料和麵條,並設有「煮食格」,客人只要在車外自由選擇配料和麵種(每款配料的價錢也不一樣的),小販們便會隨即在車上製作,新鮮熱辣。

這類車仔麵,一般是平民級的美食,一碗麵已可以很飽,但現今已很少機會可以看到街頭車仔麵的出現了。隨之「車仔麵」紛紛搬進店裡繼續經營,口味更趨多元化。雖然客人坐得舒服,但店裡卻少了一份車仔麵親切味道的情懷。

==============

請選擇你心中的車仔麵: 你會怎樣選擇三款配料加一款麵條?

麵條:幼麵、粗麵、油麵、伊麵、河粉、米粉、公仔麵、烏冬等。
配料:魚蛋、牛丸、豬皮、豬紅、蘿蔔、魚皮餃、 翼 尖 、 菜、冬菇、魷魚、牛柏葉、豆卜...

==============
WC的回應:
基本上我唔多like車仔麵, 可能我唔食內藏, 同怕污穢關係!!!
講好食, 記得細個係銅鑼灣條巷仔(即怡和街匯豐銀行隔離條巷)買外賣!!
都幾好食!!! ^^"

小海兒的回應:
九龍灣工廠區有檔外賣車仔麵..
有即煎豬扒
好正架>w<

22 則留言:

  1. 你d畫功真係好細緻呀, l like 蘿蔔翼 尖豬皮米

    回覆刪除
  2. 我要魚蛋、豬紅、蘿蔔油麵呀,唔該﹗

    回覆刪除
  3. haha 我今日下就先係元朗食完

    回覆刪除
  4. 這幅我很喜歡呢

    回覆刪除
  5. wow~好正呀,唔該幼麵、紅腸、雞蛋同菜吖…

    回覆刪除
  6. 回fanss+小緣葉, 係o既~~ 依家忙碌中XD 好快有得食 回咳神, 謝謝大師的讚賞 回跌倒, 哈.. 真巧合 回盼望的緣份, 謝謝您^^ 這是較有心機畫的入品..HAHA

    回覆刪除
  7. 快喇,快喇,就快一百喇,可以出書喇!

    回覆刪除
  8. 唔該而蛋、牛演、姿皮、魷咦麵丫....

    回覆刪除
  9. 你畫食物真係一流!!!!~~~攪到我想食野tim~~

    回覆刪除
  10. 回宇, 你過獎了 都要感謝各位大師的指點唷 回阿臣, 哈.. 唔考意思, 更更賣哂喇 回愛畫愛煮又愛玩 哈.. 我都好心急呀..^^ 不過出書一事.. 唉.. 不知從何入手.. 要找書商太困難了

    回覆刪除
  11. 我最鐘意大腸同蘿蔔!

    回覆刪除
  12. 元朗 "泛后甜品 & 佳記甜品" 附近o個間惠康轉角,有間 "過橋麵檔" (即係猶長吧隔離) ,食車仔麵好好味架.....佢d咖哩汁好好味.......... 咖哩飯又好好味....佢地有個車仔麵 "大什餐" ---有8樣 "食送" 加一款麵條, 再加一支樽裝可樂都係$21咋..~ 佢o既招牌菜...."霸王雞菜飯" & "鹹雞菜飯" ......十分之好味...(新鮮雞尼架) 油菜$5 一大碟...~ 抵食夾大碟!!

    回覆刪除
  13. 回瑤瑤板, 嘩..近我,一定要試試啊^^ 回da fung,

    回覆刪除
  14. HI~~第一次上黎~~~ 得閒黎藹之家留言同回應啦~~~~

    回覆刪除
  15. 好似紙黏土的車仔檔 ~~ 好正

    回覆刪除
  16. 車仔麵哩家野可以好好食,又可以好難食,有時真係要睇運氣...

    回覆刪除
  17. Fatgarfield 肥加菲2006年8月20日 凌晨2:51

    Such a nice cart! 魚蛋、蘿蔔、魚皮餃、米粉!

    回覆刪除
  18. 回fatgarfield, thanks ar ^^ 回009. 嗯.. 十蚊又有,三十蚊都有 真的要碰碰運氣 回小丸記, 其實我係參考黏土的車仔檔來畫的^^ 回*°'藹の吻'×*●||!, 好啊^^ 一定

    回覆刪除
  19. 有冇豬腸呀..同豬紅..冬菇..既油麵.. 唔該.. 不過宜家食車仔麵已經唔再平了..

    回覆刪除
  20. 回城奇, 嗯.. 時代變,物價都變

    回覆刪除
  21. 豬紅、蘿蔔、魚皮餃幼麵,GOOD!!!

    回覆刪除