2006年4月6日 星期四

好味道-廣西街頭小吃「燒菜」

記得某次我與朋友到廣西旅行,夜晚逛夜市,許多美食盡在眼簾。

其中有一檔,大嬏不停把菜心在烤爐的燒烤網上滾動,加點調味料,再撥弄,反轉燒再反轉。究竟是什麼東東?大嬏解釋這叫「燒菜」,五毛一串,最少兩串。

由於廣西以農業為主,因此菜十分新鮮,於是我便試一串,菜調了味,辣辣的,味道不乾,很可口,好味道。 [PS:吃不得辣的朋友請三思]

另外,那裡的「燒茄子」也很好味,製法差不多,味道不是茄子味,少辣且鹹鹹的,很特別。

下次到廣西,不妨試試吧^^

8 則留言:

  1. 好似好好食wor~ 有機真係要試丫~^^ 不過我想問~ d菜咁燒~會唔會燒完太乾身架~!?!?!

    回覆刪除
  2. 回阿啦 當佢燒時佢會不斷加d 類似水o既物質,又會加d調味料,所以食時唔乾身,反而都頗油

    回覆刪除
  3. 下次燒野食試下先

    回覆刪除
  4. 哈,燒菜好像很得意呢..不知還有甚麼菜可以燒? 如果有燒西蘭花..我想試下

    回覆刪除
  5. 等我都搵機會試下燒芥菜, 夠大塊葉, 可以落多 D 汁

    回覆刪除
  6. 我試過燒烤的時候燒蔬菜,不過會加錫紙。直接放在烤爐上燒的還是頭一次聽到,好想試一試。

    回覆刪除
  7. 回Rita, 呢個烤爐上有一塊燒烤網的 在燒烤網上滾動。 情況就好像經過燒烤店 燒牛肉、燒羊肉、燒雞肉般 不過她多了一樣是燒菜。 回跌倒, 哈哈.. 試完記得話我知..HEE 回OE, 我都唔知.. 佢個次係燒菜心 佢落d類似七味粉o既野.. 又落d類似油o既野 左手一串右手一串,係度交叉掃便可了 燒完出黎唔只唔乾,仲好正~ 回結他人, 試完請報告報告!

    回覆刪除
  8. 有機真係要試丫~^^d菜咁燒~..........................................

    回覆刪除