2006年4月15日 星期六

蟲蒸蛋:好味道


上年與朋友到珠海自由行,朋友極力推介那裡的

「禾蟲砵仔蒸蛋」,對身體十分有益,而且營養價值亦很高!!

如果怕那種味道,可以下多點胡椒粉來調味吧。

我被朋友的推動下,試了少許,感覺似「火農」味,味道可以接受...

但眼看朋友的牙縫裡還有半條蟲插在,卻十分嘔心!

你們... 夠膽試嗎?

p.s. 由於想製造何其震撼的效果,今次不畫了,姑且把照片給你們看吧:p

 

12 則留言:

  1. 坦白講... 就算煮得再好味, 打死我也不試... 蟲 : 大恩人, 你不會吃我們, 感謝你啊... 我 : 不用謝, 只不過是你們長得太嘔心, 我吃不下罷了... 蟲 : ...... Yeah, 我第一...

    回覆刪除
  2. 蠶蟲? 我記得小學時有買嚟養過,但係食呀.....唔好啦啩

    回覆刪除
  3. 下, 仲要攝係 牙度? 唔好玩啦, 我想嘔

    回覆刪除
  4. 回跌倒, 為免閣下不安,現準備了嘔吐袋一個XDDD 回bec, 噢.. 咁得意? 點解會養佢? 回天空, 哈哈... 笑屎我了^^ 謝謝分享

    回覆刪除
  5. 天呀好好吃' 喔

    回覆刪除
  6. 哇!點食得落呀.您朋友真人表演您應該過兩百俾佢囉

    回覆刪除
  7. 回心眉的心, 哈哈.. 我最後都有真人表演架 有冇我份? hee 回治再, 噢噢~~~ @@

    回覆刪除
  8. 太嘔心了,付錢叫我吃,我也下能接受.

    回覆刪除
  9. 好噁心... 我見到個碗 細細條菜蟲 就已經作嘔~ 何況咁大堆 or2

    回覆刪除
  10. bec: 這些是 "禾蟲" 不是 "蠶蟲" 哪... @___@ 另, 思詩, 其實這是焗 還是 蒸? 看來像焗吧? (像雞蛋焗魚腸那樣)

    回覆刪除
  11. 回alien, 哈.. 其實係我之前寫錯做「蠶蟲」,後來才修改過的 是我問題哩.. >v<~~ 蒸還是焗@@ 真的不太記得了~~~ mr Lock+chris, 嗯嗯.. 當被群眾壓力下,你不能不接受XDDD

    回覆刪除
  12. 禾蟲味道好正的

    回覆刪除