2006年4月18日 星期二

063-蜜蜂糖

我兒時最愛的糖果是蜜蜂糖,我想大概是糖果中的經典吧。金黃色的蜜蜂糖糖果,味道卻是檸檬茶味,好味道唷~

以前買蜜蜂糖是逐粒逐粒計的,現在已換成袋裝或筒裝了,現今在士多店也能看見它的蹤影呢!

P.S. 唔好意思呀... 畫中的寫錯字..應是「蜜蜂糖」..特此更正~ ^^"

10 則留言:

  1. 都係我既最愛, 原因是它夠甜之餘, 仲好平麻, 一蚊有4至五粒, 幾忯呀, 鬼叫我細個時冇錢咩 係咁架, haha

    回覆刪除
  2. 我好喜歡吃呢... 以前我也經常買來吃... 士多... 一包約有 8 粒, 售 $2 我媽媽也好喜歡吃呢... 還記得我以前一買便買兩三包... 跟隔壁家的狗一起吃...

    回覆刪除
  3. 這隻糖我巳前吃過了,但近幾年就未吃過,記得很大蜜糖味的.

    回覆刪除
  4. 細個好鍾意食架, 老師派糖果陣成日都派蜜蜂糖ge~

    回覆刪除
  5. 回bb-wing, 哈.. 我以前讀書年代個miss都試過呀^^ 回chris, ^^ 我呢幾年都少食,只係最近食過一次。 回天空, 噢.. 狗吃糖不會駐牙嗎?@@ 回跌倒, yeah.. 價錢都係一個受歡迎o既原因^^

    回覆刪除
  6. 我學校的小食部都有得賣啊!間中都會買來吃的...............

    回覆刪除
  7. 噢.. 狗吃糖不會駐牙嗎?@@ 哈哈, 反正只要好味... 就咩都唔會理架啦... 駐牙...?! 反正都是將來的事... 就算真的駐牙, 咁配番副假牙再食過...

    回覆刪除
  8. 回天空, 嘩嘩嘩.. @@ 回may, ^_^

    回覆刪除
  9. 「現在已換成袋裝或筒裝了,現今在士多店也能看見它的蹤影呢!」 ha?! 有得賣嗎? >”< 好想好想食呀 唔知去邊度買 非常鍾意 ^^

    回覆刪除
  10. 回mr lock, 依家仲有得賣.. 但通常要去到士多批發個d先有 ^_^

    回覆刪除