2006年4月13日 星期四

060-魚仔餅

你們吃過魚仔餅嗎? 那時我童年的小吃之一,亦是我表弟最愛的零食。

一盒魚仔餅內有許多粒海底生物造型的小餅乾:海星、鯊魚、魷魚、海星、海龜、小魚,造型十分可愛,且脆卜卜,有烤雞與紫菜味選擇,好味道。

記得從前的包裝設計很方便,可以由盒的頁面沿虛線打開,然後取出包裝袋裡的小餅乾倒進盒裡,之後只要開盒便能吃到了,真的很懷念。

15 則留言:

  1. 我試過將餅倒入鮮奶內吃,很不錯呢!

    回覆刪除
  2. 魚仔餅係小菜黎met。

    回覆刪除
  3. 我都好鍾意食架~~

    回覆刪除
  4. 回bb-wing, 回三眼妹, 哈..我個blog小菜的意思是"小食"啊 回Chris, 哈.. 下次試試先^o^ 謝介紹~

    回覆刪除
  5. 食完紫菜味d手指會"痴"住好多紫菜碎, 細個最鍾意連手指都"算"埋, 正~~~嘻!!

    回覆刪除
  6. 魚仔餅, 水泡餅是童年的零食

    回覆刪除
  7. 年紀大咗覺得魚仔餅多味精!

    回覆刪除
  8. 咦 魚仔餅就無食過,不過我食過動物餅 裡面一樣有好多種動物,我記得有狗啦、獅子啦、長頸鹿啦...不過其實好多都差唔多樣,好難認

    回覆刪除
  9. 我很喜歡吃的,之前在校車吃的。

    回覆刪除
  10. 哈, 昨天有吃過~~ 補習時, 和學生一起吃, 好好味~~ $5一盒....我忘記以前多少$$

    回覆刪除
  11. 我現在還好喜愛吃喎, 不過只係紫菜味

    回覆刪除
  12. 回跌倒, YEAH~ 我都鐘意食紫菜味架^O^ 回塔塔, 以前好似都係差唔多價:$4.5 回MAY, 哈哈..小心被弄倒啊 回G.Law, 呢個叫愉快動物餅,我之前都有畫過架 詳情請在<小菜篇>找吧 回nochoice, 哈哈~ 其實魚仔餅比其他小吃感覺已少左好多味精了。 回多啦b夢, 哈.. 水泡餅.. 好懷念 回靜菇, 哈哈.. 我都有試過

    回覆刪除
  13. 我較喜歡吃得意動物餅

    回覆刪除
  14. wa~u know 'little fish biscuits' is my favorite... just like someone like potato chips.

    回覆刪除
  15. 咦, 呢個都係我鐘意食既零食之一!!

    回覆刪除