2006年4月17日 星期一

062-的嗒糖

相信大家兒時應該吃過「的嗒糖(Tic Tac)」吧。一個小小的透明膠盒,設計得非常漂亮。開關的褶口既型又實用,再襯上那金色貼紙,真是一絕。盒裡有多粒小糖糖,有橙味、青檸味和薄荷味等五種味道。

不過說到我最愛的味道,非要說兒時吃的果味「的嗒糖」莫屬了,為何現今已停產?真令人懷念>.<

這個「的嗒糖」亦是我兒時旅行必帶之選,方便攜帶,攜著它走動,邊發出「的嗒的嗒」的聲音,多動聽。

你們喜歡它嗎?

 

P.S. 圖中正確寫法應是「的嗒糖」,特此更正。

10 則留言:

  1. 最緊要佢又唔貴, 一粒一粒咁食, fit 晒 d 冇錢食日買糖既細路 (即係我)

    回覆刪除
  2. 的嗒塘, 我喜歡吃呢... 雖然我較喜歡吃青檸味, 但不知為何... 我總是會買雜果的... 睇落多幾款, 好似低d 咁... =.=" 我會不斷搖呀搖, 搖到我想吃那一款出來為止... 隨著我越吃越少, 在我不斷搖盒子的同時... 通常最尾果幾粒, 會被我搖到斷開幾截, 碎哂... =.="

    回覆刪除
  3. 回天空, 哈哈.. 我都好鐘意搖下搖下,是不自覺的^_^ 好動聽 回跌倒, hee~~ 我都覺得「的嗒糖」好抵食,去旅行可以有排食~^^

    回覆刪除
  4. 的嗒糖, 正正正

    回覆刪除
  5. 我十分喜歡吃橙味 的嗒糖!!

    回覆刪除
  6. 我喜歡極了,但現在的有點不值,價錢比以前貴了.... 我記得,我最愛買"一邊綠色,一邊橙色"那盒,一次可以買晒2種味..... 到依家,我仲係好仲2食~

    回覆刪除
  7. 回企鵝, 不過依家冇得賣呢隻味>.<~ 回幸福仙子+薑餅人, ^^ 橙味都好正架

    回覆刪除
  8. oh, i like it very much, lime is the best.

    回覆刪除
  9. 我喜歡吃橙味。我相信以前有同學在校車偷吃的...........................................

    回覆刪除
  10. 回may, 哈..橙味我都好鐘意 回cammay, ^o^隻隻味都好味道

    回覆刪除