2009年11月7日 星期六

蘇屋村

星期六到蘇屋村四處攝,
那裡每部份的大廈結構也不同,親切的街坊令到四周變得人情味
多好呢!


01. 蘇屋村,將會在2012年拆卸



 


02. 如果我們早到10天,村裡的3分1地方便不會封鎖,
相信我們會更拍得痛快。



 


03. 孤獨老人



 


 


04. 安居樂業,談何容易?



 


 


05. 密密的環境,左鄰右里變得更親密



 


06. 恰恰有表演,舞台設於樓層裡,內容大致講述鄰里在蘇屋之情。



 


07. 我拍了許多相,這是我最愛的一幅



==========================================


由於相片太多,
我還挑選了部份作「揭頁」形式播放,請按下。


http://www.cecidesign.com/photo/09/souk

12 則留言:

  1. 蘇屋.... 係我曾經工作地點,居民很有人情味的 ~
    p.s. 為使 公主 的網誌更完美,莫怪我多口提提 公主:04. 應是 "安"居樂業 呢~ !!

    回覆刪除
  2. 舊區拍照一流

    回覆刪除
  3. 你有冇參加到導賞團呀!有係果度住左十幾年老街方帶你遊蘇屋邨呀! 很好的一張!

    回覆刪除
  4. 搵日我又帶埋綠娃妹去拍返輯影集先~~~

    回覆刪除
  5. 下??又拆啦??拆下一個~拆下又一個~ 冇哂d 回憶啦~~ 其實呢d 村真係冇保留既價值咩? 另: 又真係冇哂垃圾留言播!!!! GOOD!!

    回覆刪除
  6. 呀!!思詩~~~我可唔可以分享下你d個咁好既方法俾其他blog 友呀?? 因為好多人都為呢個問題而煩惱~ 呢個方法(設首頁)一定可以幫到好多人~

    回覆刪除
  7. 我也很喜歡這類舊式住宅! 雖然地方小,但人情味濃~ ^^

    回覆刪除
  8. 第一張隻雀~~唔係畫上去的吧~~ 如果係~呢輯就係動物小故事~~~~~~^_^

    回覆刪除
  9. 有味道, 最愛這張~

    回覆刪除
  10. Yagakko (千年女王)2009年11月10日 凌晨12:56

    你好呀!我係「陳一」老豆度睇倒你嘅留言、之後跟到嚟呢度。 
    因為我個BLOG一日有百幾個垃圾留言、所以想試吓用你個方法睇吓成唔成功先。 係呀、我想引用你頭頁嗰篇文最後嗰幾句呀、希望你唔會介意啦!( ´益`)hihihi....

    回覆刪除
  11. 啊~ 你也有Pinky!

    我都好鐘意Pinky的。有興趣的話來看看吧! ^_^

    http://hk.myblog.yahoo.com/yu-ra/article?mid=370

    回覆刪除