2009年11月2日 星期一

為自己作一個葬禮

人,有時也頗化學的,
一星期前還動得行得,精力充沛,
一星期後則消失於人世,歸為塵土,
真的不知那一刻何時會到。



每個人,也會有一次葬禮,
葬禮往往是家人拿主意,如果連最後一次也能自己話事,應該幾有趣。
這幾天忽發奇想,我希望有個怎樣的葬禮呢?


================================
正因為一生人只有一次,所以想做多少少野..hee


1. 在靈堂上,那副棺材,也是自己D.I.Y.,又或是利用自己的畫作
來創造屬於自己的棺材,獨一無二,應該很不錯。


2. 希望多D朋友來我的葬禮,我喜歡熱鬧,
還希望你們能盛裝出席,
如果連BACKDROP也像婚禮般,也幾有趣。


3. 希望大家能笑容滿臉,開開心心,當聚舊好嗎?


4. 一進入靈堂,大家麻煩簽個靚名留個言,告訴我有邊個來吧


5. 可以播放一段「我的人生」影片嗎?
就像回顧這一生,每一歲也在成長,也在學習,
看看生活有多姿采。


6. 愛我的朋友,希望也在台上能對我說一點感受,我大概也能聽到嗎?

7. 不妨每人也附帶一個笑話給大家吧
我喜歡聽爛GAP架..Heee


8. 我要禮物架,可以畫幅畫or拍張照等等的紀念作,
掛上靈堂上的一角給大家分享嗎?最後燒哂比我..haha


9.可以拍一點當時的花絮與大家分享嗎?但記謹不要拍下我的殘容..



10. 最後,找人幫我將呢D花絮相貼係我個BLOG啦,
我個cecidesign.com都幫我update下啦,
起碼在這生也留過一點證據,就這樣作最後紀念的結束吧。


=========================================


哈哈.. 放心呀,我唔係有病,又唔係有咩大件事
只係真係無聊咁諗下咋.. 大家唔好咁認真啦..呵呵


祝大家身體健康,開開心心^_^


 


你地呢?不妨講下你地d 古怪idea啦..haha

19 則留言:

  1. 係咪有老師響樓梯暈左,然後瓜左呀??

    回覆刪除
  2. 如果我....瓜老襯.... 我會畫定一幅靚爆全城既車同畫~~瞓diy紙棺材~~環保麻~~~要播d好勁band sound or pop music大家一齊跳勁舞好似開party....咁就正啦!!!!

    回覆刪除
  3. 成長片段結婚時播好了

    回覆刪除
  4. 係就係好玩,不過到時 (真係要 "走" 一刻) 超級無敵唔捨得就仲陰功囉 ~ ~

    回覆刪除
  5. 如果我屎左, 希望大家係facebook留個言算啦...不過唔知點通知呢!!嘻嘻

    回覆刪除
  6. 我如果瓜左,個靈堂要用o酉淡粉紅色佈置 i like it~

    回覆刪除
  7. 能夠為自己最後旅程作出打點安排的確是一件樂事 願公主'終'生快樂

    回覆刪除
  8. 我一早都交帶左D身後事架喇,叫左爸爸要帶我既骨灰返屋﹗(死都要跟住佢,拜我好方便﹗ )

    回覆刪除
  9. 我好簡單 ~用麻包袋袋住燒左我,沙在天空 ~
    (唔好沙我落海,我唔識游水)

    回覆刪除
  10. 我以前都有諗過要點搞架... 呢樣野... 就係要播自己寫過個d 賣左但無plug 好少人識 / 賣唔出的歌... haha~~

    回覆刪除
  11. i planned for myself b4 lou ~  http://hk.myblog.yahoo.com/donsterz-donsterz/article?mid=4198

    回覆刪除
  12. 6. 愛我的朋友,希望也在台上能對我說一點感受,我大概也能聽到嗎?
    以你的朋友數量,我怕個葬禮要延長搞多幾日...
    我想自己盡快火化,希望有朋友會用我的骨灰撒落盆栽當肥料,或者幫我撒落海(會罰千五嗎?)。
    塵歸塵,土歸土。

    回覆刪除
  13. 都認同你的睇法. 開心D離開,唔好咁恐懼就最好了.

    回覆刪除
  14. 唔洗去殯儀館的..................船P啦, 跟住將骨灰洒落海!
    不過燒我之前要做善事, 所有用得的器官都捐出去!

    回覆刪除
  15. 我同小丸一樣 ~燒Q左我,不過骨灰要灑落海 ~
    我識游水, 而且中2到處流浪~~

    回覆刪除
  16. 六樓后座2家屬謝禮 (Happy Funeral)....

    回覆刪除
  17. 說個笑話,紀念我!

    回覆刪除