2009年11月5日 星期四

垃圾回覆

呢幾日 本公主心情已經唔多好架啦
想睇下個blog者,一打開就收到好多垃圾回覆喇!!
真係令人好討厭


個d垃圾回覆,將佢加左入黑名單,刪除後
但又多一堆回覆,又黑名單,又刪除,又黎多一堆


點刪都冇用~~~ 淨係要招呼個d垃圾.. 已經浪費左我d寶貴時間喇~



 


睇睇下面,看似冇乜野,但暗藏危機


只要係你回覆欄個度右click,再「檢視原始檔」


 



 


你就會發現,每個垃圾回覆都帶有一連串不知明的色情 or 咩網


我唔知佢居心何在,會唔會有病毒木馬之類
(我當然唔會CLICK入去研究啦~~ 點知會唔會中毒架?)
但我只係知道... 佢拖到我個blog load得好慢!!!!



為左安全起見,又想個blog乾淨D..
我盡力去DEL D 疑似垃圾回覆
但其實我又擔心  按錯受害者


如果我唔小心DEL左各位大大的留言


請原諒>.<~~ 因為我真係錯手按左「刪除」咋~~

33 則留言:

  1. 思詩公主: 唉~~~真是麻煩哩.. 我也受了攻擊喇.

    回覆刪除
  2. 多到發瘋 ~~ 痴線 ~~

    回覆刪除
  3. 思詩: 呵呵. 我是指被呢D垃圾留言攻擊呀. 嚇到妳. 不好意思. 我剛才收到妳留言. 因公司的電腦慢. 我回家慢慢細看. 謝謝妳呀.

    回覆刪除
  4. 加油!支持這兒!!

    回覆刪除
  5. 係呀係呀!!!!呢排都係咁.....
    我都唔想回應呀

    回覆刪除
  6. 完全明白思詩公主的感受... 時間真係好寶貴. 但我喜歡睇你的 blog, keep on 支持你嫁 !

    回覆刪除
  7. these are so annoying indeed ~

    回覆刪除
  8. d人好無聊又缺德~~

    回覆刪除
  9. 唔click入去佢個blog啲回覆應該會減少...

    回覆刪除
  10. 垃圾cm我懶得del 但係18+的寅係唔del唔得 火都黎埋

    回覆刪除
  11. 您好,小鴨們到此一遊,歡迎來我們家探訪^^

    回覆刪除
  12. 嘩... 公主D牙好尖呀~~

    回覆刪除
  13. 啊!原來有呢個秘密架,唔該哂你話俾大家知!
    謝謝公主!

    回覆刪除
  14. 我好明白,我個blog都有唔少

    回覆刪除
  15. 我見一個del一個架... 絕無手軟﹗

    回覆刪除
  16. 很同意妳的說法,近日真的被這些垃圾回應煩擾著,
    刪除完一個又一個,
    現在更惡劣到每篇最少幾個,
    真的很無聊呢!

    回覆刪除
  17. 希望能看到新的內容~

    回覆刪除
  18. DEL不除根~春風吹又生~ 我最近工作都係日日係個BLOG除草, 真係好玩過FB 果D農場GAME啊!要成日打理架!

    回覆刪除
  19. 我都有好多呢d垃圾留言呢,討厭得很﹗
    點解D人咁無聊都要留比我地?-3-"

    回覆刪除
  20. = ="前排我個度都有好多唔知d咩人 留埋d垃圾...勁煩 ((冇理到....

    回覆刪除
  21. YES!的確很煩人!我已向yahoo 投訴了,思忍無可忍的話也可投訴!

    回覆刪除
  22. 我寧願轉平台算...唔明做咩仲要忍. 頂多煩D... 呢度封留言再叫人係第二個站度留COMMENT (P.S.好耐都冇拜訪過呢度,唔好意思呢!)

    回覆刪除
  23. 係咩, 冇呀冇呀, 我冇喎~~

    回覆刪除
  24. 最近都唔知點解會多左咁多e d人,刪除佢地是正確的,我都有這樣做,內容簡直沾污我個blog

    回覆刪除
  25. 有blog友教開一封不可回應的blog....永遠置頂~~便可韽堵塞spam留言!!!我正試驗中.......

    回覆刪除
  26. 我都有勁多垃圾回覆…太多…delete都無哂心機…

    回覆刪除
  27. 思詩, 我係小編個BLOG度搵到方法解決呢個問題! 有yahoo blog友(名叫"這個blog有毒")話長期置頂一個不設留言的文章可以防止spam入侵! 你快D試下啦! 係FREELAND試過OK !! 珮夫人

    回覆刪除
  28. 思詩公主:
    我在小編緝內找到了解葯喇!
    你可以試試!
    這個 Blog 有毒 2009-11-05 19:39
    to nut 兄: 根本無需關閉回應, 那些智障 spam 只是用程式搜尋最新那篇網誌留言 把一個封了回應的新網誌永遠置頂, 便把 spam 全堵截了, 很簡單. 這試驗過了, work!!

    回覆刪除
  29. 思詩公主:
    重要消息:大概就是這個動機吧!
    倉鼠Candy 2009-11-07 14:20



    小心冇頭冇面隱形人回應?!
    (我剛收到下面這個留言,因為之前我都在其他網友裡見過類似的留言,無論是否真實,希望大家都小心啲喇! )


    樂天齋豬 42分鐘前


    朋友告之, 大家請留意, 請用私下留言傳遞這個信息, 亦快快刪除那些偽留言及定時改密碼!



    「剛收到博友的內幕消息 : 發現一些系統程式, 原來那些什麼 " 好文 " " 路過 " " 新手 " 及一些圖片 (.) 的博客 網誌 ,是隱藏了" 隱形程式 , 可套取 blog 資料及連結其指定網站 . 如有其他 blog 友 click 了進去, 那麼便會入侵他們的 yahoo blog, 所以有必要將之 全部 刪除 ! 趕盡殺絕 !
    此外要立刻清理及刪除 mail box 這些垃圾郵件, 否則他們可追蹤到 mail box ...... 及通訊錄的名單 ! 但他們也懂將別人的網誌搬在自己 blog 以魚目混珠, 如果發現留言多了一行空白, 務必要小心 ! 據網友提供資料如果博友是用 Firefox瀏覽器的,可以 : 1.先copy上面留言,譬如『上來打聲招呼』。 2.click滑鼠的右鍵,選擇“view page source” 即檢查你 blog的code. 按 Ctrl+f ,使用尋找功能,貼上『上來打聲招呼』在狀態列上。立即找到這個留言下,有一條連結到【XX無碼】.留言者就是用灌水留言的方法,放下他們的連結。
    除了刪除該等留言, 勿忘要清理e-mail 的垃圾箱 ! 請用 私人留言 通知你們的博友 ! 勿公開張貼此篇網誌 !
    小心破壞者有防備啊!

    回覆刪除
  30. 我個blog都有。。。 =x=''
    成日番埋d 狗唔搭八0既comment.... OTZ

    回覆刪除
  31. 前果排我都多左d未見過嘅人黎留言,唔通都係……?
    等我返去check下先!

    回覆刪除
  32. 我個blog都有....唉...

    回覆刪除