2009年11月15日 星期日

繪本:情侶行街街(上)

和他行街街,
例行節目必定是逛「高科技電子零件」



睇下相機又睇下手機
拎上手玩下又格下價
再睇下各種NOTEBOOK
問完店員又擺低

不亦樂乎~


不過本公主....就悶屎喇~!!!



公主:你幾個月前咪買左notebook囉!!


嘻~~ 睇下之嘛,又唔係買~~


公主:走啦走啦~~~~ 睇左好耐喇 (不耐煩)


嘻嘻~~ 等多陣啦~ 好快好快



BUT 呢期....



我睇完我D 高科技零件喇,可以走得喇!(滿足地說)


公主:唔好走住啦! 我研究緊呢部高清電視有冇瑕疵呀~


走啦走啦~~夜喇~~


公主:你睇多陣NOTEBOOK啦~ 比我睇多陣啦


:(下次都咪鬼帶你黎呢度逛喇)


其實唔只我一個企係度睇架
我見電視機附近都有圍住師奶、o靚妹、甚至OL
個刻真係想偷影個場面呢~



今時唔同往日


為左呢部<宮心計>


本公主呢期都盡量乖乖留係屋企食飯


如果真的要外出,也要想盡辦法去睇重溫


哈哈~~ 我諗我已經中左「宮心毒」喇~~~


你呢?


以上情節,純屬改編,如有雷同,實屬巧合..

16 則留言:

  1. 我唔鍾意睇宮心計同富貴門,我覺得戲情好悶呀~ 我都係鍾意睇 animal planet, discovery channel, discovery science

    回覆刪除
  2. 思司珍同我一樣,晚晚追,但唔知點解,我無心機睇"有錢門"

    回覆刪除
  3. 我無追呀 ~hahha ~~媽媽唔喜歡勾心鬥角的劇情

    回覆刪除
  4. 我媽媽好鍾意睇. 我就嘛麻地鍾意.

    回覆刪除
  5. 靚女, 講你知...... 我間房最近換左一個 24" LCD Mon (16:1, HDMI), 點解? 因為睇到播"宮心計" .... 個 mon 大d, 加埋高清, 原來靚咁多喎
    其實廳個部都30幾40吋, 不過家陣痛, 捲埋張被睇好鬼舒服

    回覆刪除
  6. haha ~ so how's the color testing of that HDTV??

    回覆刪除
  7. 咁咪叫做, 苦中一點甜囉!

    回覆刪除
  8. hee..我呀媽勁追<<宮心計>>

    回覆刪除
  9. samsam識驚未0v0 成日帶你去,笑死v3v

    回覆刪除
  10. 哈哈~全城熱播「宮心計」~~

    回覆刪除
  11. 我成日見到電視展示櫃前大一堆人係度睇, 下次望下有無你先~

    回覆刪除
  12. 我都有睇~~睇宮心計多~
    布吉祥無啦啦死左~真係慘

    回覆刪除
  13. 個個電視撈飯~~~hahaha

    回覆刪除
  14. 唉..咪做功課,溫習lor T^T

    回覆刪除