2009年7月23日 星期四

LEMON0靚模模

今年大熱的LEMON攻陷香港(書展),以少少露肉的賣點深受年輕男士歡迎,本報派出特約記者報導:


 


記者:LEMON小姐,妳好呀~ (「拎側面」再望上天花板和LEMON對話)


LEMON:你好呀, 0忝0忝0忝..... 呀! 咪住!我「唔小心」滴到成個心口都係雪糕......可唔可以幫我抹呀?


記者:.......妳自己來啦都係 (隨後取出紙巾遞給LEMON)


LEMON:天花板有0野嗎?......首先我想講我絕對絕對唔係LEMON囉,唔好將我同O個D LEMON相提並論囉!!我再一次澄清囉:你最多可以叫我做檸檬囉,但唔好再叫我做LEMON囉!叫到CHEAP晒~


記者:唔好意思呀,檸檬小姐......最近你影左輯好性感的水著「生活」相,比d父母話意識大膽,教壞細路,妳點睇?


LEMON:0下? 三點色就叫大膽? 好多明星都試過全裸影封面啦,咁先叫「潮」, 係佢哋嘅諗法有問題囉,一定係佢地問題囉!!我呢D叫「健康的性感」,乜野人諗乜野事,性唔性感視乎大家點睇囉。


記者:著住三點式食雪糕食到週身都係雪糕汁,怕唔怕比人話你教壞細路?


LEMON:我論盡之嘛,妳知我慣0左影相擺pose,係要望鏡頭丫嘛,唔駛望住d道具囉,就好似你依家夠望住天花板同我講0野囉,滴晒全身,黏立立,我都係專心望個camera,我咁先叫專業囉!!Pro-fes-sion-al, 你識唔識? 所以我唔覺得有問題囉!!更加唔覺得要向邊d 人回應D咩囉!!最緊要係錫我的人「受」者!呵呵呵。



記者隨後訪問附近的市民,睇下佢地對今年書展O既感受:


中學生路人甲 :  嘩~~~正呀, 0依0度d 寫真集仲齊過「信和」呀,仲有真人睇板睇添!對一對係咪「正」貨,唔駛齋望D日本AV女優寫真封面估佢係咪PS(photoshop)過!!!等我CALL齊阿乙、阿丙、阿丁霸番個靚位昅女先!


阿爸路人乙 : 死啦!我係咪去錯地方呀?我想搵D心靈雞湯同埋投資書睇下者,但點知全部變晒平時老婆買回來俾我「warmup」的書0既????  唯有照買, 今晚用來 relax 下啦


===============================


是次在金融海潚下,書商大賺錢哈哈笑,卻令到讀者們心靈再度被污染了。。。


P.S. 純粹虛構,冇影射成份

沒有留言:

張貼留言