2009年7月27日 星期一

輕鬆的四天遊

這四天假期,原本報左團去旅行,福建遊
不過人數不足,旅行社取消了,令我有點失預算


唯有留港消費,輕輕鬆鬆四處逛。
這四天做了什麼特別事?


 


01. 拍了一點人像照,我索嗎?XDDDDD



 


02. 逛了LV創意展,冇想像中咁多野睇
但亦有點令人驚訝!



 


03. 書展血併八句鐘,掃了一堆書



 


04. 呢排好多時裝店也大減價,也掃了一點TEE
(好似UNIQLO的特價TEE更低至$39有件!!!!)



 


04. 要推介呀!繼我極愛的吉野家冬季火鍋後,
這個鍋燒烏冬定食好飽肚又好味呢!
優質牛肉、鮮冬菇、金菇、京蔥、甘筍、烏冬、新鮮雞蛋
(配迷你珍珠白飯及日本茶 / 汽水 / 麵豉湯)


它有分熟蛋還是生蛋的,熟蛋是整碗也是蛋花,好鮮甜,正!


 


 


05. 呢隻叫PAVILION DOUBLE 6 DOMiNOS 彩色點數骨牌 ,
從前MSN裡的FREE GAME有呢隻GAME
我愛和朋友邊CHAT邊玩,但之後唔知點解呢隻game在msn消失了。


在玩具反斗城竟給我再次遇見它,仲要特價$39.9咋!
加多$20有UNO,一次買下。



呢隻GAME要2個人以上玩的,說明書有教12種玩法,
但我卻把它再改為容易版。


對象:2-4人 (4人更好玩)
呢到有28隻骨牌,首先每人抽6張骨牌,再取多隻骨牌放係大家的中心



跟住大家輪流出骨牌(每次出一張),
目的是每人打出每一端的點數與中心點數一樣。


如果參加者沒有適合的骨牌可放,便需要從骨牌庫裡抽牌,
再到下一輪再放,如此類推



直至誰的骨牌冇哂,就WIN了。



呢篇BLOG好師奶的說,哈哈!

沒有留言:

張貼留言