2009年7月10日 星期五

繪本:太空館天象廳

話說,上星期我們去看天象廳電影,
人們總要抬高頭兒看天幕。






不過頭還是不能左右移動 (真的不想整亂頭髮丫嘛)
所以整齣電影我總是看某角度而已,hee



女士們記謹唷: 不要束「髮髻」看天幕電影


(更正:不是「髮計」是髮髻)
============================


一點資訊:


太空館的天象廳剛翻新,
安裝了超高清數碼天象投映系統,解析度高達5300萬像素以上
座椅設顯示屏藍牙耳機,全圓頂銀幕充分利用,令整個天象廳煥然一新。


引用網址:http://hk.news.yahoo.com/article/090630/4/cysr.html

15 則留言:

  1. 以前我第一次和daddy去睇(和妳這次其實都係第二次)天象廳
    開show前會有一個10mins的天星圖的
    全院黑晒
    天幕出現星空和銀河
    然後會有把聲介紹出名的星座在邊
    又會有線將d 星星串起佢, 變成一個個圖象咁
    好浪漫, 好似在沙灘睇星 <<<< 我未試過, 聽vincent 形容0乍
    今次雖然無這段bonus, 但能夠和妳一起睇天幕
    做一陣子天幕下的戀人已好滿足了
    多謝妳給我擁有美好的回憶

    回覆刪除
  2. 今個月七月一日,去過一次,想入去睇,點知果日d 位full 晒.

    回覆刪除
  3. 哈哈, 好彩我從來都係打散把頭髮既啫 ^ ^
    其實我都好鐘意去科學館呀 、 太空館呀呢d地方架,
    不過身邊無乜朋友有呢類喜好...
    對上一次, 已經係舊年既事啦~~~
    我而家又好想去添..............

    回覆刪除
  4. 公主好可愛... ^,^

    回覆刪除
  5. 仲有, 揸車都唔好呀!

    回覆刪除
  6. 阿u,我又是回歸日去太空館想睇戲,可惜……

    回覆刪除
  7. 上次電視報導佢翻新過, 我就已經好想去啦~! 不過仲未夾到期…… >.<"

    回覆刪除
  8. Ha ha! 好彩公主連皇冠都冇帶去,帶埋一仰頭就跌了!

    回覆刪除
  9. 你係得... 哈....

    回覆刪除
  10. 我成日都係咁架~
    睇戲時都係咁架~

    回覆刪除
  11. 多謝你的溫馨提示啊!

    回覆刪除
  12. 呵呵!我通常看電影都會放d頭髮落黎,睇完再紮番。

    回覆刪除
  13. 來幫你加油打氣,也希望你天天都開心如意唷!!! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除