2009年7月8日 星期三

B.Y.O.B

膠袋稅已經實施了,
是時候要為環保出一分力,自備購物袋..呵~


找了多間店,終於找到合適SIZE,又可摺疊,且淨色的環保袋
那我可以開工加工了


 


1. 看~ 摺呀摺~那我可以掛在手袋了。



 


2. 原本平平無奇的袋,經我畫筆揮一揮
這袋簡簡單單.. 但獨一無二啊~



 


3.至於這個.. 我把它當作一件衣裳
加煲呔、加少許百花布,還有扣子..HEE 


(激氣呀,下次都係唔買黑色喇
比阿妹話我:「點解你拎住個垃圾袋出街?」) 嗚--------



 


完成兩個獨一無二的袋子


購物也增添樂趣呢^_^



記得幾年前去韓國,D超市都要收膠袋稅


每個要$4港紙,仲貴過香港啊~

沒有留言:

張貼留言