2009年1月6日 星期二

雀雀雀雀雀

這是位於昆明的大觀樓景點裡,聽導遊說,這些雀仔是由西伯利亞飛來過冬


的候鳥,大量的鳥兒在湖上,十分壯觀!



 



 



 



只要你不斷地追影,便能隨意拍下這些照片。



 



 



 


這張我很喜愛~



 


偷拍一對小情侶.hee



預告下一篇:有關旅行趣事的繪本


-----------------------------------------------


伸延閱讀:Dummysky 雀鳥天堂

23 則留言:

  1. 沙發呀~!!!

    回覆刪除
  2. 拍得好美 ~~正呀

    回覆刪除
  3. 紅嘴鷗。 唔怕禽禽感?!

    回覆刪除
  4. 隻雀仔正面望過嚟嗰張好靚啊! 個樣好得意!

    回覆刪除
  5. 妳今次去雲南d攝影好好!!捕捉到咁好o既畫面

    回覆刪除
  6. 十分喜歡小孩餵食那張 捕足得合時加上那蔚藍的天空作背景
    不錯不錯..

    回覆刪除
  7. 好可愛呀.. D相影得好靚呀.

    回覆刪除
  8. 【自由神鷗】都俾妳攝到~~服晒!!!

    回覆刪除
  9. wa 真是影得好好a !!!! 真是可以印post card for 當地a

    回覆刪除
  10. 好有動物雜誌feel呀~

    回覆刪除
  11. 勁呀!
    第3同第5張都好靚呀!!
    西利西利~!!

    回覆刪除
  12. 都話妳利害的 影得好好呀 如果比 對每一張相所付出的心機 妳比我還多 我都要好好向妳學習呢 很喜歡妳這輯和很多輯的相

    回覆刪除
  13. 這次的相非常好呢!!好鐘意哩張

    回覆刪除

  14. 妳叫乜名呀小姐~~??
    影我~~

    回覆刪除
  15. 楊過去左邊呀 ~ ^^ (影得好靚呀)

    回覆刪除
  16. 哇!!!!!真係好靚 好莊觀

    回覆刪除
  17. 多謝大C指點,幾時教我攝影

    回覆刪除
  18. 突然掛住你隻V咀獸,佢有冇冬眠呢??

    回覆刪除
  19. 我之前在首爾影過海鷗, 所以冇跟你地狂影.................
    其實好難影得好架, 可能幾百張先至揀到幾張好的!

    回覆刪除
  20. 我個隻.... 佢跳左樓好耐啦....

    回覆刪除

  21. 幾似同你說:「你好嗎?思詩公主」

    回覆刪除
  22. 影得好靚喎!

    回覆刪除
  23. D相好靚呢!~想起電影,<我是一隻季候鳥>, 候鳥的經歷好艱辛~

    回覆刪除