2009年1月21日 星期三

^_^


這陣子深深體會到當公主的幸福


謝謝你的細心呵護,令這個新年添上一幕幕的喜悅。

20 則留言:

  1. ○●↗~~**吳尊Ella超級粉絲**~~○●↗2009年1月28日 清晨7:32






    可唔可以o黎我個blog回應呀? 唔該哂~ (唔好淨係留"CM"2個字ar~ THANKS~)

    回覆刪除
  2. 新年快樂, 身體健康

    回覆刪除
  3. 嘩~~ne度好曬呀!!!

    回覆刪除
  4. 王子開始追擊啦

    回覆刪除
  5. 王子闖到!
    祝你牛年萬事如意, 幸福快樂!

    回覆刪除
  6. Sweet到你丫,漏晒喇,嘿!!

    回覆刪除
  7. 恭喜晒你呀思詩公主!
    希望你同你既王子可以互相給予對方快樂之餘,
    在往後既人生道路上更可以互相扶持,
    就如童話故事一樣, 一直幸福到永遠!
    努力呀~~

    回覆刪除
  8. 哈哈哈~~~真係好曬啊﹗祝福您們兩口子思思愛愛甜甜蜜蜜﹗今年既開年飯要加多雙筷了﹗

    回覆刪除
  9. 森詩聯合回應: to 各位思詩的好blog友 請放心交思詩給我啦 我會盡力照顧她, 愛鍚她, 保護她 但我不會霸佔她, 除了愛情, 她還有很多很多朋友, 工作, 際遇上的開心事 她一定會畫更多有心有思的畫 將幸福的日子帶給各位分享

    回覆刪除
  10. 森詩聯合回應: to 各位思詩的好blog友 請放心交思詩給森啦 他會盡力照顧我, 愛鍚我, 保護我 但他不會霸佔我, 除了愛情, 我還有很多很多朋友, 工作, 際遇上的開心事 我一定會畫更多有心有思的畫 將幸福的日子帶給各位分享

    回覆刪除
  11. 嘩~~好lu噃~~~!!!係咪要新年流流"曬死人"先~~~~)))))

    回覆刪除
  12. 嘩~~~森詩詩~~~有件事~~~~

    回覆刪除
  13. 行開左一陣啫, 唔通知聲呀?

    回覆刪除
  14. 嘩,我聽聞li度陽光好猛,特登過嚟感受下d暖意ga

    回覆刪除
  15. 嘩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!冧死人喇你兩個~~~
    唉..............以後會見少d公主喇............

    回覆刪除
  16. 雖然有了思詩這個咁好嘅女仔同我照顧及搞掂呢個好煩嘅仔森森,但係我老人家間唔屎都要人氹下架!新抱仔,幾時嚟見下我呀?

    回覆刪除