2009年1月29日 星期四

曳曳的暖身貼

雲南的冬天超... 凍,冇佢唔得呢~~~~





但我鐘意~~~ 多謝魚魚>3<

19 則留言:

  1. 呀.........嗯.........哦........0下.......

    回覆刪除
  2. 係超新科技~~自動飄移穴位曖包貼! 防風阻水仲係用太陽能發熱架!!~~~~~

    回覆刪除
  3. 我上次用果d唔會飄移架, 你呢d真係新科技呀公主

    回覆刪除
  4. 果然係女性恩物...

    回覆刪除
  5. 我唔知會令妳咁尷尬呢~ 希望我買去北海道用果d唔會咁尷尬啦

    回覆刪除
  6. 聽見也暖泣泣了

    回覆刪除
  7. 鬼馬啦你﹣﹣﹣﹣﹣﹣公主!!!!

    回覆刪除
  8. 我喜歡它的餘溫...........................

    回覆刪除
  9. 思詩公主,請多到小弟的BLOG瀏覽!

    回覆刪除
  10. 很好呢 !!
    對了!我很想知道 思詩公主 你是用什么軟件畫這些圖??(我也很想試試呢(o≧ω≦)o)

    回覆刪除

  11. 初七人日生日快樂!

    回覆刪除
  12. 個d野真係好暖!~
    不過我唔鍾意佢貼住的感覺,我反而把它像暖蛋咁用,隻手起碼暖d.
    來我blog看看本人的文章,俾d意見啦!~

    回覆刪除
  13. 我.....亂諗o左o野.......

    回覆刪除
  14. 初七人日生日
    請你吃壽包,吃完添福又添壽!

    回覆刪除