2009年1月14日 星期三

我要白我要白我要白!!

實在太太太過份了!


有乜理由我做足哂防曬措施,返黎雲南之後,我竟然曬黑左?


有乜理由小丸冇搽防曬,返黎雲南之後,佢竟然白淨左?


冇天理呀冇天理呀冇天理呀~~wakakaka



其實我D皮膚本身都係偏黑架,而我定期都有做皮膚測試的


旅行前的淨白度:左-28,右-30 


旅行後的淨白度:左-26,右-35 (兩者相差頗大,左邊反而白左@@?)


連魚魚都笑我:「係喎! 鴛鴦臉喎!!」


而小丸雖然白左,不過佢都唔係幾開心:「我唔要咁白呀!冇血色的!!」


我心諗:如果可以大家中和番就好喇..HEE



點解會黑左架?


唯一的解釋我估係.. 呢六日我都長期在車上貼住個窗,攪到曬黑左一邊啦


嗚嗚嗚~~~


===================


忽然,令我想起呢首歌:


「如果..太多牛奶味,朱古力味無訂企,等到朱古力味返番黎,牛奶味道唔爭氣!」

28 則留言:

  1. 鴛鴦面... 下次坐車都要小心曬親呀~

    回覆刪除
  2. 我坐左面 ~唔知有無半邊臉有無黑了點 ~ haha ~
    我只知回到香港 ~皮膚乾到變"惡"魚 ............dry 爆 ~

    回覆刪除
  3. 公主變鍾無艷,又合理喎...

    回覆刪除
  4. = 口 =吓...又會咁都有既

    回覆刪除
  5. 我有對鴛鴦手.................因為長期坐右邊!
    勤力d做 mask 啦, 一定有幫助!

    回覆刪除
  6. 鴛鴦面真係會發生~我諗起曬太陽前後唔同黑咋~

    回覆刪除
  7. 女生學白係好正常 但成日唔敢晒太陽 好多活動都玩唔到呢 例如行山, 玩水, 野餐+碌草地 郊外寫生都好似要曬住好耐的.....
    其實有冇d晒黑d反而有利的解決方法呀?

    回覆刪除
  8. 哈!哈!
    我下次旅行記住下窗簾了!

    回覆刪除
  9. 鴛鴦手係唔關呢個行程事的...............

    回覆刪除
  10. 一係美白黑咗嗰半邊 一係曬黑未黑嗰半邊.. hahaha~

    回覆刪除
  11. 都有d難度~ haha~

    回覆刪除
  12. 冇天理,但有雲南大理~~~

    回覆刪除
  13. 夏春秋?! 男人黎架... 夏迎春丫嘛... 小丸做左啦

    回覆刪除
  14. 唯有做多D Mask~ 好快會白返既! ^^

    回覆刪除
  15. 做半邊美白瞼膜未得咯~~~

    回覆刪除
  16. 哈哈~ 所以你無發覺專業的領隊同導遊都係坐近走廊個位嗎? 加上雲南係高海拔地方紫外線比平原高, 就算全程天陰陰都有機會曬黑, 下次出門前記得問下D專業人士啦! 至於你個朋友點解白左??我都真係唔明??

    回覆刪除
  17. 做mask啦!^ ^ 不過真係會鴛鴦面嗎?

    回覆刪除
  18. 鴛鴦公主新年好~

    回覆刪除
  19. 好慘...下次記住搽防曬~

    回覆刪除
  20. 要夫mask呀..好似佢咁--- 唔會變得更黑嫁~

    回覆刪除
  21. 哈哈咁長期唔看陽光會不會有幫助.

    回覆刪除
  22. ttp://hk.myblog.yahoo.com/wind_670620?suc=1
    我有個朋友生日,希望你留個cm祝福佢哦=]
    唔該哂=]

    回覆刪除
  23. 下次坐夜車啦公主

    回覆刪除
  24. 其實係超級開心=]
    呵呵,唔該哂=]

    回覆刪除