2006年12月20日 星期三

聖誕聯歡會

 

 

 



======================================

唔知點解我回應唔到... 所以在此要回應番

回kay,我唔係老師黎架

回怨念女孩,
對啊.. 依家仲滯緊

回跌倒,
哈哈..這是你嗎?

Bagel 媽與 Bagel 仔 ,
嘩~~~~(尖叫10萬倍)
我近期至愛的狗狗啊~~~
佢實在太可愛喇
公司最近養左隻同品種..愛死佢~~~

回小芳芳,
聖誕節,大人細路都岩哂

回方麗娟,
娟娟,聖誕快樂~~~~

回棉花糖+波波的安樂窩,
多謝您呀~~~
我都好懷念以前中學的聯歡會

回木.甘.柑
今年聖誕我都要幫手籌備朋友的聯歡會
原來都幾煩

回通心粉+白威,
哈哈..你過獎了
其實..我唔係老師黎架
只係小小助教一名^^ HEE

回魔鬼,
已肥了不少

24 則留言:

  1. 呵呵 ..........聖誕節的氣氛, 永遠是帶給人歡樂的, 完全明白晒同感受到同學們對你的熱情, 熱烈鼓掌

    回覆刪除
  2. 我挨義氣,你打包d俾我,等我幫你食咁d~

    回覆刪除
  3. 出年記住由中五掃落中一 Merry Xmas!!! 祝你創意無限!!!

    回覆刪除
  4. 好搞笑..你由中一行到中四 呵

    回覆刪除
  5. .....真開心呀…自中學以來未有呢D埾誕聯歡會呀…好鬼懷念呀……

    回覆刪除
  6. 過幾日見到你一定肥左幾個碼~

    回覆刪除
  7. 個相機出年冇得用啦, 見你 d 口水流晒落去, hahahhaa

    回覆刪除
  8. 令我都記番起中學時期個d白痴野添~~

    回覆刪除
  9. 你畫得好得意,好像是出書的繪本唷...非常cute

    回覆刪除
  10. 回懶貓, 哈哈..多謝您 只是有感而發 回world_beater, 咁咪好囉 我就係想咁 回跌倒, 仲未供完架~~~~~ 回009, hee.. 我一直都係咁肥 係你睇唔到者..嘰嘰 回voodoo_child, 聖誕去唔去bbq聯歡會? 詳情請入咳神blog丫 回藥丸pill, 嘩..好耐冇見你喇, 回木讀, 嗯嗯..要夾岩時間跑上去..hee 回畢彼特, 嘩~~~~ 多謝你留言呀 好開心 回mug師奶, 哈哈,聖誕係普天同慶o既日子嘛

    回覆刪除
  11. 聖誕節快樂.但數到咁多學生禮物都幾開心呀.肥少少都不打緊啦

    回覆刪除
  12. 您應該係一位好老師,否則不會有咁多學生支持您,++++油呀!

    回覆刪除
  13. 好懷念以前讀書時代的Christmas Party....... 真令人羨慕呢! Merry Christmas !!!!

    回覆刪除
  14. 思詩~~我知點解會有咁多人黎妳度留言啦~~~因為妳呢會人人給了妳的留言妳都一一回應~~~~所以留言既人特別喜歡看妳的blog和回應.而且回應既人又得到妳既回應,再黎看又見到妳給大家的回應.所以人人都會常常來看妳. 我最喜歡聖誕節既原因係,之前係某公司工作期間,一到左聖誕節就會有得食有得抽獎啊~~~一到抽獎時心情就會特別緊張啊~~~~haahaa~~~~又有得早放工喎......但最年都少見左呢d場面lu~~~希望d公司生意好左又會再有番啦~~~~聖誕節都係令大家好開心快樂的節日黎既~~~~ 我都覺得妳會係一個好老師,會有很多同學都喜歡妳的.如果當年中學時期能夠妳的學生真好.有冇聽過會考0分的呂宇俊sir呢~~~~我最近都睇左佢既書同聽左佢既訪問呀~~~~幾值得各各同學推介. http://forum.mingpao.com/cfm/Forum3.cfm?OwnerID=4&CategoryID=8&TopicID=10005&Page=1 http://www.from0.org/phase01/media.php 祝各位~~~食蛋節快樂呀

    回覆刪除
  15. 自從離開左中學生涯之后,就再沒有接觸/參與過聖誕聯歡會. 參與聯歡會是開心的,有得食有玩.奈何準備的過程實在太太太累.攪不懂為何學校"強迫"我們參加聖誕佈置比賽,每個同學都要出力. 拜托,人家是沒有藝術天份的呀 其他體力勞動的工作就只有我去做了

    回覆刪除
  16. 你的畫~畫得很好, 令我回想起以前讀書時的聖誕聯歡會~很美好的回憶! 雖然依家出來做野也會有時搞party, 但也不及以前的開心! Merry Christmas!!! 祝你也聖誕節快樂!

    回覆刪除
  17. 哈哈..好寫實呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 我都好懷念以前中學「聖誕聯歡會」既日子....

    回覆刪除
  18. 雖然我最後的學校聖誕聯歡會, 已是28年前的事 (long long time ago), 但每年我聽我的小女兒回家說著學校聖誕聯歡會的趣事, 我也聽得津津有味呢! 聖誕節確是一個快樂的節日...

    回覆刪除
  19. 24 號都請來我樹呀, 還有"好野"睇呢! 但小心, 你可能笑死 !!!

    回覆刪除
  20. 真係會有好多野食嫁~正^^y

    回覆刪除
  21. ha~做老師既真好~~

    回覆刪除
  22. 好開心喎~~聖誕節真係好開心~~有嘢玩又有嘢食~~!

    回覆刪除
  23. 哦!原來乜你係MISS來嘎?!

    回覆刪除