2006年12月15日 星期五

開咪喇~~~~~~~~~


好緊張好緊張呀~

聽晚

16/12/2006(星期六)晚上7:00 - 7:30 「香港電台第二台《e個世界》」

我有幸被邀請節目中接受訪問,談談寫Blog的心得。



包括:
1. 寫blog的原因
2. 繪畫的範圍
3. 當中的樂趣
4. 寫Blog認識的人,以及他們的興趣
5. 因寫Blog而發生的故事 (如聚會、擺檔)
6. 你又有看甚麼blog

由於是次是現場直播,爆肚蝦碌等情況普遍會出現,當中如有得罪各位blog友,請多多見諒

得閒的話到時開定收音機啦

逃~~~~~~~~

 

================

p.s. 其實我上年也曾經到香港電台做過訪問,不過上次係講自己的品牌,而且是普通話節目,當時情況實在瘀到爆,今次以廣東話溝通方便得多,哈哈

27 則留言:

  1. 恭喜晒..等我都上網聽下先

    回覆刪除
  2. 好勁呀思詩~~~~期待!

    回覆刪除
  3. 唔好緊張 ~~ 哈哈 ~~ 我會聽的 ~~ 但我不太會調教 radio ~~

    回覆刪除
  4. 輕鬆一d就得喇~~!! 加油~~!!

    回覆刪除
  5. 好勁呀, 寫blog 都寫到可以被人訪問, 加油呀! (如果得閒我都會收聽架)

    回覆刪除
  6. 好犀利啊, 放鬆自己當閒話家常啦

    回覆刪除
  7. 我一定會盡量抽時間去聽!

    回覆刪除
  8. 我星期六可能不在家~~聽唔到呀~~!有冇人可以錄俾我聽呀~~

    回覆刪除
  9. 勁呀, 你好出名呀

    回覆刪除
  10. 勁到唔知講咩好呀!!

    回覆刪除
  11. 恭喜哂,寫 blog 寫到可以接受訪問,好勁呀~~~~~~~~~~ 今晚一定要聽吓至得

    回覆刪除
  12. eee~~今晚wor!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  13. 哇~~~!加油牙!!我都去聽吓!!

    回覆刪除
  14. 我而家聽緊節目重溫呀~~~

    回覆刪除
  15. 我聽左啦 所以識去 www.cecidesign.com 好搞笑 你唔記得你自己個 blog address 哈哈 唔緊要啦 我會時不時漫遊你個 website.... 正...

    回覆刪除
  16. Sorry!!! 昨日趕唔切聽,我會聽反節目重温!

    回覆刪除
  17. 哎呀!!!!出左去冇聲到!!!!!

    回覆刪除
  18. 唔夠喉喎!!! 得咁少~~~

    回覆刪除
  19. 多謝各位的支持 好開心+好感動~~~~~~~~~~~ 回小兄弟, 哈哈,我講得多,只會錯得更多 回三眼九尾狐, 我遲d post番條link上黎丫 回米sir, 哈..謝謝你 我冇諗過佢會so我個「個人網頁」的 嗚 回009+咳神, 兩位偶像,過獎了

    回覆刪除
  20. 好呀!好呀!唔該曬! 因為我白痴,入到二台個網頁後,完全速手無策,唔知應該點!

    回覆刪除
  21. 回三眼九尾狐, 已update了新的重溫link please check 謝支持 回dummysky, 依家諗番起昨日擺擋仲係咁warm

    回覆刪除