2006年12月14日 星期四

109-珍寶珠

中學時期,班上的同學們(尤其是男同學)總喜歡在下課後買珍寶珠,而我卻對珍寶珠有點抗拒。

珍寶珠,外表的花紙的確美麗,但一夥糖那麼巨大,要吃多久才吃完?

我往往吃了一半,已覺膩要放棄了。

曾經,我收到學生自製的離別禮物-珍寶珠花,令我十分感動。

感動過後,要處理這十多夥的珍寶珠卻是有點苦惱,最後我只好拆掉,轉送他人好了。

================

網友蔡小叮的回應
我鍾意食vanilla+chocolate... 可樂都唔錯呢

網友沅君的回應:
爸爸家陣都仲好喜歡食,他愛士啤多梨味
見佢擔住粒真寶豬個樣真係成個傻仔咁呀﹗
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

22 則留言:

  1. 我讀書時候都好少食,但唔明點解d同學會咁鐘意食珍寶珠

    回覆刪除
  2. 我依家到好鍾意食,貪佢便,
    又多口味,一路做功課,一路食,都唔錯啊~~

    回覆刪除
  3. 下次預我一支, hehe

    回覆刪除
  4. 我話你知我係超級鍾意珍寶珠呀! 尤其係荔枝味~

    回覆刪除
  5. 從讀書後已經好少食lu..見到妳今次畫的珍寶珠.等我明天都買支來回味一下先

    回覆刪除
  6. 我都好耐無食jumbo珠了....=.=",好懷念它的味道

    回覆刪除
  7. 回yukting, 我都好耐冇食lu 回魔鬼, 謝謝支持 回dummysky, 請問要咩味呀? 回009, 下次你生日,買一大札珍寶珠你吃 包你鐘意 回跌倒, 哈哈... 估唔到你都有興趣 回雜果雪糕, 細個時我食珍寶珠好論盡 成日流口水 回taka, 我都好想知點解

    回覆刪除
  8. 我以前細個都好鍾意食vanilla+chocolate, 不過大個之後無食! 特別最鐘意放學一路食一路行番屋企!

    回覆刪除
  9. 今天剛剛吃了兩支可樂味的。 其實真的不知珍寶珠跟其他有一支棒棒的糖果有什麼分別,就是較美味。 我也是吃很久的,含著半小時才吃完!

    回覆刪除
  10. 我好想拿一顆來 啊!逼真度十足,用什麼軟件畫的?

    回覆刪除
  11. 最大問題時,你見過小朋友吃不下個紙巾包住嗎??? 然後D紙咪溶左D糖度... 珍寶珠花...不如送我金莎花,好好味

    回覆刪除
  12. 我都好鐘意食,好甜好好味

    回覆刪除
  13. 思詩你好~ 我在yahoo blog看到你的畫,覺得你好厲害啊!! 畫得很神似而且令人會心微笑! 坦白說,其實我想問可否借用的你畫,因為我是一名社工,負責少數族裔學童,有時會教導他們學中文,看見你的畫,我想小朋友會很有興趣,所以希望得到你的同意借用!如可以的話,請你回覆我! 當然我明白這是私人的創作,如不,也會繼續支持! 謝謝~

    回覆刪除
  14. 我都唔鍾食, 好似整損上腭

    回覆刪除
  15. 呵呵。 反倒我好鐘意食珍寶珠。 我好挑剔XD有可樂味先食,因為其他唔好食^X^ 雖然我好少買黎食~但係食完之後都覺得好滋味~ 不過近半年都無麥食過~

    回覆刪除
  16. hi~我第一次留言~but我成日睇你個blog嫁~~~~ anyway~我之前睇完果部"戀愛行星"之後日日食~維持左一年甘耐~ 但之後知道"損"住粒糖對d牙唔好就無食~ 我最鐘意青蘋果味~~~~

    回覆刪除
  17. 回晴晴, 「戀愛行星」? 邊個做架? 我冇睇呢套戲添 回sonia, 哈.. 我都好似有食過可樂味 回盼望的緣份, 會的,我也曾試過..好痛 好似有少少甩皮咁呢 回植植, 哈..當然可以吧^^ 厲害呀~ 當社工不是一件容易的事 繼續努力 回冰凍娃娃, 如果細粒d仲正 回懶貓, 哈.. 我以前都有試過用紙巾包住呀 好嘔心..hee 差d唔記得添 回卡拉貴奇, 是用photoshop畫的 回eowplum, 噢.. 我反而不太忽受太耐 回棉花糖, 哈..我d同學仔都係咁架

    回覆刪除
  18. 「香蕉+朱古力」就係我0既至愛,不過這口味已經停產... 歡迎你來我個blog,睇下我0既珍寶珠 http://hk.myblog.yahoo.com/jw!NTfn7LGEGRllIaHft4hZ1hq0/article?mid=16&prev=21&next=10

    回覆刪除
  19. 回獅虎, 嘩..你的畫很美,勁正

    回覆刪除
  20. ....我都好中意食珍寶珠 可樂味..我以前隻狗 都好中意食珍寶珠..勁搞笑 你畫D公仔好得意呀...

    回覆刪除
  21. 我最喜歡西瓜味同檸檬可樂味.其他口味有橙,朱古力,桃,香蕉,蘋果......

    回覆刪除