2006年12月8日 星期五

薄餅記






11 則留言:

  1. 哈哈個故事幾好笑喎.真的發生了嗎.最後點?

    回覆刪除
  2. 校長o向門口等?咁攪笑?唔係俾低錢某同事就得喇咩?

    回覆刪除
  3. 嗰故仔妳自己腍架?好搞笑呀!

    回覆刪除
  4. 好攪笑~你老闆好無奈~~ 我都想要個咁既老闆囉~~~~林滋滋咁

    回覆刪除
  5. 我會殺左個食蕉!!!

    回覆刪除
  6. 我會"食"左條隻"蕉"佢, 斷人衣食, 尤如殺人父母. 嘿嘿...

    回覆刪除
  7. 食Pizza食到要老闆落樓下等, 唔太好呱~~ 又要出動4大猛男, 妳老闆多得妳地唔少喇!!! 個O.T唔知用嚟做野定等pizza啦~~~~

    回覆刪除
  8. 我諗真係有雷同bor。 尤其臨近聖誕,大家小心小心。(唔好唔聽電話)

    回覆刪除
  9. 回jimmy+三眼九尾狐+魔鬼, 其實呢個故仔係真人真事來的 回大肚bag, 哈哈..的確,有同事係因為等pizza而ot的 回跌倒+小兄弟, 哈哈... 我地之後反而請佢食兩塊pizza 添 回sanpo, 其實佢唔林的,只係o係「群眾壓力」屈就下 冇得反抗。 回cowNBee, 我諗佢等得唔耐煩..haha

    回覆刪除
  10. Hi!好得意的作品!

    回覆刪除