2009年12月29日 星期二

自家製聖誕帽

估下我係度做咩?



 


因為同學仔的x'mas party,每人要整頂屬於自己的聖誕帽


呢頂就係我的.. 哈哈,色彩繽粉呢~



不過去到會場先知,
原來唔駛聖誕元素的@o@
只要自家製就ok了~
佢地個個都好型呢~~~~


 


這是caca魚魚的帽子,我覺得似登台..haha



 


經我地投票後,投票最靚o既帽就係右邊個位小姐喇
佢戴的其實係花瓶來的.. 再插滿花,好有心思呢~


至於左邊呢位人兄,哈哈,真係高人一等



 


點解好似咁凝重?
黑衫呢位人兄在交換禮物環節
抽中了這個求籤解籤套裝..哈哈~~



 


佢頂帽就跌就跌,但玩足全場,最後都係冇跌~



 


呢位充當攝影師的哥哥仔,頂帽咁熟口面o既?hee



 


============================


講番我d聖誕禮物啦
那是交換得來的禮物
一條毛巾.. 同埋 .... 一本故事書@@  (呆左)



 


這是他給我的聖誕禮物
好大手筆呢>.<~~~3隻Bebi和一部電話



 


仲有我的好姐妹.. 好有心思..我鐘意~ 


11 則留言:

  1. 其實 ......... 係生日禮物黎嫁 ~~不過 .......... anyway, 你聖誕已經很快樂!

    回覆刪除
  2. d帽好有創意喎~~~haha!!!

    回覆刪除
  3. 高手如雲, 真係大開眼界.
    我想...我都係比心機做好自己 Socking Babies x 100 先再講.
    Let's share....
    Boxing Day... Receipt X'mas Gift from Taiwan http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gSjP_j2EGQEAtG0XaVmc0A--/article?mid=546

    回覆刪除
  4. 思詩公主,你幾時出書呀?我就快等五切啦!加油!加速馬力去畫圖!!加油!

    回覆刪除
  5. 佢地好有創意!!
    頂頂聖誕帽都好令好特別!!

    回覆刪除
  6. Very cute bor~~~
    Happy New Year~

    回覆刪除
  7. wow ~ what a creative party ~ all the best in 2010 ~

    回覆刪除
  8. H a p p y N e w Y e a r ~ ~

    回覆刪除
  9. wakaka 故事書好深的說 思詩祝你新一年 !!

    回覆刪除