2009年12月22日 星期二

「我的聖誕願望」聖誕快快樂~~~~

聖誕快樂~~~~~~


又到無聊亂作故仔時間喇
「我的聖誕願望」


01. 聖誕BB芒和小紅帽BB芒「吱吱浸」
原來佢地傾緊聖誕許咩願呀~



 


02. 聖誕BB芒話叫埋小鹿BB芒一齊許願呀~~~



 


03. 於是佢地一齊去找尋「許願電話」,
講比「許願先生」聽,咁就會實現架喇



 


04. 沿途有個小雪山
小鹿BB芒發現了前面好似有D野,
心急之下,好快咁衝o左落山



05. 聖誕BB芒:「小心呀~~唔好衝得咁快呀!
小心跌親呀~~~~~~~」



 


06. 哎呀,話都未講完,小紅帽BB芒已經唔小心跌倒喇~



 


07. 聖誕BB芒安慰小紅帽BB芒:「冇事嘛?」


小紅帽BB芒:「我.. 見... 見到.....」



 


08. 最後梗係.. 大團圓結局啦..haha


之後,比佢地發現左呢個「許願電話」
快D許個聖誕願望啦~~~


聖誕BB芒:「我希望個個人都開開心心」(收到他們心中禮物)
小紅帽BB芒:「我希望個個人都身體健康」(還記得小紅帽故事嗎?)
小鹿BB芒:「我希望世界和平」(鹿仔四圍走宣揚和平XD)



怎料他們向電話許完願才發現


那個許願先生原來是「許愿先生」


許愿先生:「你打錯電話喇!!」


眾人:「..... 」



個結局係咪好爛呢?


祝各位~聖誕快樂~~~~~~~~~


而我個願望就係:感冒菌,快快遠離我


==============================
後記:


嗚嗚.. 點解偏偏聖誕又來病?


 


你都快D用任何方式記底你個聖誕願望啦


更多:


http://hk.myblog.yahoo.com/jw!bDv8Cg.UHxi54_pGqjkJ/article?mid=7573&suc=1


 


 


 

19 則留言:

  1. 好可愛, 好有趣啊~~多謝思詩公主

    回覆刪除
  2. this not bb ,is bechhichi!=.=

    回覆刪除
  3. it is so cute.i love it.i have 14隻.it mum and dad is monchhichi

    回覆刪除
  4. 預祝 思詩公主 聖誕快樂先 ~ ~
    好高興好驚喜昨日見到 公主 呀 ~ ~

    回覆刪除
  5. 好搞笑~~~ 聖誕快樂﹗

    回覆刪除
  6. wow ~ so many ppl joined wor ~

    回覆刪除
  7. Merry Christmas!~

    回覆刪除
  8. 祝瑪莉結絲織 ~~

    回覆刪除
  9. 公主殿下~~ Merry Christmas~~!!!

    回覆刪除
  10. Merry X'mas!!! nice holiday!!

    回覆刪除
  11. Sending you my best wish and my Socking Babies Christmas Card.
    http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gSjP_j2EGQEAtG0XaVmc0A--/photo?pid=463&fid=22
    Sabu Sabu

    回覆刪除
  12. 祝聖誕節快樂

    回覆刪除
  13. 祝「瑪莉結絲襪絲」

    回覆刪除
  14. d相在家影?
    想知個背景....................用白布舖住?

    回覆刪除