2009年6月19日 星期五

黑森林蛋糕

昨晚與caca魚跟了「加路老師」學弄「黑森林蛋糕」


蛋糕材料有:雞蛋5隻、砂糖85G、麵粉80G、唂咕粉15G、熱牛油42G
(8寸蛋糕的份量)



1. 麵粉 + 谷咕粉篩過備用。


2. 雞蛋 + 糖用機打至黏稠有坑紋。
直至打成奶白色,可沾少少看看那蛋液5秒不滴便可以了。
P.S. 記得打到一半時要預熱焗爐啊~~



 


3. 把之前篩過的麵粉輕輕伴抣,再加牛油快手混和後 (即下圖)
便可以倒模焗了。



 


4. 175度焗20分鐘。
5. 取出,待涼後,將蛋糕分為3片
(這要小心一點啊~~ 我就這樣衰了一片..haha)



 


6. 250G的甜忌廉打起(記得用慢機打,直上直落)



 


7. 再預備車厘子餡 + 冧酒糖水


車厘子餡的材料:車厘子1罐、粟粉2湯匙、Lemon(連皮) 半個
先取出少許車厘子水跟粟粉混和備用,餘下車厘子水加入lemon煮滾
再加入粟粉水再煮滾後熄火,加入車厘子即可。


冧酒糖水的材料:糖10G、冰水40G、冧酒10G
先把水和糖混和,再加入冧酒便可。



 


8.  把甜忌廉掃上蛋糕格層,一層加上車厘子餡,另一層加上O者O厘
如下圖  (記得圍邊吱上忌廉,勉得走餡呀~)



9. 把整個蛋糕外圍掃上忌廉,然後撥上朱古力碎作裝飾。



10. 完成了~ 呵呵



係呀~~~ 如果日後冇野做


就算唔吹得,都煮得丫嘛..wakakaka


要自我增值呀~~~

23 則留言:

  1. 整蛋糕好玩呀~ 好玩又好食!不過如果個蛋糕大d滿足感會更大呢~

    回覆刪除
  2. 好厲害啊!!!!不過我也做過,仲差D火燒屋!!!!!!

    回覆刪除
  3. 思詩公主果然犀利,
    入得廚房出得廳堂,
    實在甘拜下風

    回覆刪除
  4. 厲害厲害!!! [好佩服]

    回覆刪除
  5. 黑森林嘛... 要加點糖果=D --->糖果.黑森林-v-

    回覆刪除
  6. 頭先一口氣"對"晒半個蛋糕做晚餐
    好味
    原來食cake都真係可以飽的

    回覆刪除
  7. 好像很不錯呢.

    回覆刪除
  8. 好好味啊!!點解你咁勁??

    回覆刪除
  9. 好好味咁喎,我好想食呀

    回覆刪除
  10. hahaha...整得幾靚wo!! ((遲d幫人整蛋糕..@@))

    回覆刪除
  11. 我幾時可以試下 (公主牌皇室蛋糕) 呢~~~!!?

    回覆刪除
  12. ^^~ 你地玩得開心~我都開心~

    回覆刪除
  13. 哈哈~~~ 好詳盡呀﹗

    回覆刪除
  14. 思詩整餅心沃沃,
    食到愛人好幸福.....!!

    回覆刪除
  15. 其實呢,整係唔難,但要收拾殘局係最難!

    回覆刪除
  16. 好似好好味咁喎!^ ^ 犀利啊!

    回覆刪除
  17. 所以我要整個糖果黑森林cake

    回覆刪除
  18. 令我諗起:美女廚房~~食左先講~~~~~~~~~^_^

    回覆刪除