2009年6月28日 星期日

鏡子糖果屋

01. 甜甜的東東表面總令人歡喜,
可是背後卻慢慢在蠶食你


02. 一座座的沙糖山
糖衣背後的真面目


 


03. 青蛙..被夾扁了... >.<
有誰能拯救它?



 


04. 撈月亮的青蛙



 


05. 下雨天
下雨的時間令人過得特別慢...



 


06. 來到了鏡子世界,攝攝自己吧
如果這鏡子能看透別人心中所想,多好?



 


07. 一分為二的鏡子
假若能自我分身,你會做什麼?



 


08. 影到正面背面的鏡子
能看到背後有人插我兩刀嗎?:P



 


09. 我和caca魚變得胖胖了~
哈哈..相信咳神也不介意魚魚變了胖師奶吧 :p



 


10. 青蛙萬花筒
多姿多采總叫人陶醉,不能清醒




 


11. 嘗試玩玩「拉爆效果」吧
假若時間能控制拉近拉遠,又會變成怎樣?



 


12. 身呢?這叫隱身鏡。
騙人術,這是什麼原理呢?



是次攝自「科學館」

15 則留言:

  1. wah~ 好好玩咁wor~ 下次有d咁好玩既野要叫埋兔仔去~

    回覆刪除
  2. 科學館真係幾好玩~ 睇唔睇到個咩能量飛梭呢?

    回覆刪除
  3. 我都好耐無去過科學館 ~ 人生的時間太短 ~想做的太多 ~ (我又感性一番先 )

    回覆刪除
  4. 唔好俾人搵笨啊~~~

    回覆刪除
  5. heheheee..d鏡好好玩架 之前,,學校去參觀=w=不過未玩曬就要走

    回覆刪除
  6. 我都想去呀!!!!!!!!!

    回覆刪除
  7. 好我又去玩下先!!

    回覆刪除
  8. 我都想去玩一玩。

    回覆刪除
  9. really attractive~~~

    回覆刪除
  10. 科學館... 自從小學六年級後就沒有再去過了...

    回覆刪除