2009年4月22日 星期三

人人開餐廳

很有趣,我與朋友閒聊有關相約看我的作品展覽cafe一事後,


朋友又突然打來問我:「你間餐廳幾錢呀?」
我話:「五六七十蚊啦」(意思係間cafe 一個set dinner)
佢話:「咁架?」(疑問中)
我話:「唔定架d價錢... 每個餐個價都唔一樣..睇你食邊款啦」

跟住佢話:「唔係喎..係問你賺左幾錢呀?」
我話:「下?零蚊囉」(意思係展覽裡的收入)


佢話:「零蚊?」(驚訝中)
我:「係呀!我都冇賣野.. 梗係冇賺啦!」


佢話:「唔係喎!我見你仲賣緊喎!」
我:「賣咩呀?」


跟住佢話:「咩呀!! facebook 餐廳喎!!」
哈.. 我終於明白佢講咩喇!!




最近好多朋友都近日沈迷呢隻由playfish開的「Restaurant City」


唔知你地係咪其中一份子呢?


大家睇下我間餐廳?呵呵~~ 真的幾好玩呢~~~


(感覺似我多年前玩o既pc game便利商店、夢幻西餐廳的年代)


我一人玩3個a/c黎換材料,都ok架~~


想睇攻略篇?按此

沒有留言:

張貼留言