2009年4月20日 星期一

作品展尾聲(轉貼)

以下內容來自老闆娘的blog裡..haha


==========================


不經不覺思詩公主作品展接近尾聲了,在此跟大家分享一下她的作品﹗



一出Lift就可以見到Ceci為自己展覽設計的Poster



另一邊的作品等Lift時可以慢慢睇~



門前擺放了她的手繪作品,最上方的是公主送給Cafe的賀禮喔﹗



走廊位擺滿了雞蛋仔仔的作品及介紹,還有很多食物小故事呢﹗



門上有大型珍寶珠,還有C飲C食的食物圖片...



走廊另一邊有"好餃野"小故事.... 好得意架﹗她不單印製了兩款不同的書籤送給大家,還擺放了簽名冊,欣賞過她的作品後,希望大家抽些時間留個言啦﹗ 



手繒貓貓很神氣~ 喵﹗



很多客人都向我們打聽有關雞蛋仔仔既產品,看來是最受歡迎呢﹗



Sorry~~依張影得唔好呀﹗ 公主手繒玻璃貼,好有衝動填色呀﹗



用左閃光燈睇唔到玻璃貼d得意公仔添..... 口古月﹗ (貼滿晒咁多隻窗架﹗)



因為星期三有電視台既人話要黎影野同介紹 Princess Cafe,所以我


將兩幅畫掛左入黎先﹗


===================================


呢個作品展會延多1個星期,即係話擺到月尾就完架喇!


如果未睇的朋友要快快睇喇


緊接的將會有someway的展覽啊


大家要密切留意展出日期唷

12 則留言:

  1. 好快手呀﹗﹗﹗

    回覆刪除
  2. 傻啦~~唔實要~~~!!!

    回覆刪除
  3. 在blog上到此一遊

    回覆刪除
  4. 我係路過嫁.... 我好鍾意你個公仔呀....好cute呀!!!

    回覆刪除
  5. 我最喜歡就是食物故事 , 很有創意呀 , 妳韓國回來 , 有什麼手信先

    回覆刪除
  6. 一個很成功的展呢.

    回覆刪除
  7. 我最鍾意玻璃貼紙畫
    如果有車真係想貼在天窗位

    回覆刪除
  8. 我想去架,但係無奈太遠 我住tsuwn wan.___."

    回覆刪除
  9. 上星期去左那兒表現。看到你的作品。so gooooooooood。有趣的作品。那間樓上cafe shop好靚添。

    回覆刪除