2009年3月23日 星期一

公主C房菜花絮

多謝各位星期六的來臨,渡過了一個既感動又開心的一天。


若各位想參觀小妹的展,可按:http://www.cecidesign.com/cc/website/


會展出我過往的食物創作路程:


包括「好餃野」、「雞蛋仔仔」、「c飲c食」和「食物小故事」


為期一個月架~~依家仲未完,隨時可以上黎睇


~謝謝歡迎來臨


=================================================


01. 這是c房菜的入口啊


 


02. 他們正在看:「雞蛋仔仔大揭秘」的製作過程和報章的分享



 


 


03. 謝謝caca魚送上的天使蛋糕,還有自製賀圖,很窩心呢~
還有花束^_^



 


 


04.這是第一代的雞蛋仔仔呢~



仲有第二代的雞蛋仔仔呀~~



05. blog友魔鬼和andyk在看「食物小故事的展板」



 


06. 別忘了每塊window也貼有我的小畫啊~



 


07. 若未看過我的兩本書,不妨在這裡一揭吧



 



 


08. 記得離開前留低幾隻字給我呀~~~



 


09. 謝謝一班blog友和好友到場的支持~~ 太幸福了


30 則留言:

  1. 展出真係好成功呀! 抵錫~ 咦咦... 夜晚咁黑留意唔到window原來有畫既添

    回覆刪除
  2. 妳好似搞錯d位喎~~~haha

    回覆刪除
  3. 嘩... 淨係公主個 look 就已經夠吸引啦... 個蟹蟹包好突出呀~~

    回覆刪除
  4. 下次有展出話我知~我有時間都想去丫~^0^

    我係炮台山開左一間日日有營,得間黎睇下~ =)



    回覆刪除
  5. 展出很成功呢!^^ 咁間私房菜都係思開ka?

    回覆刪除
  6. 呢幾年,我見證左你的歷程,有你咁出色的朋友,我都好感動!

    回覆刪除
  7. 個 icon 點樣整到 flash 架?

    回覆刪除
  8. 個展好比心機呢~~

    回覆刪除
  9. 係呀 ~我變了綠小妹 ~

    回覆刪除
  10. 早走了,冇合照 >.<

    回覆刪除
  11. 你好ar~
    我想問問係邊度仲有雞旦仔第一同第二代買ar?
    我有個台灣朋友係網上見到你design個ge雞旦仔,好想買!!!
    佢托我幫佢找ar~ 仲有冇貨ar?
    Thanks!!!

    回覆刪除
  12. 我想問......你d圖係米用photoshop整? 用滑鼠畫?

    回覆刪除
  13. 突然這一刻好掛住妳
    好耐無對妳講:
    I love u so much

    下次我要狠狠地大大聲對妳講

    回覆刪除
  14. 無論幾忙都支持妳

    回覆刪除
  15. 大致上明白, 但我忘記了 gif 應該在那個 software 做?
    同埋第二個網係邊個?

    回覆刪除
  16. 真係要度吓期去一次!

    回覆刪除
  17. 唔該晒!!! 但最近都要山頂ar?九龍個邊唔會唔會都有得買ar?

    回覆刪除
  18. 謝謝您們的支持啊﹗﹗﹗思詩好多得人鍚呀﹗

    回覆刪除
  19. 公主呀 佢地用咩牌子ge 粉底ga 個個都又白又滑喎
    第2代雞旦仔1想食呀

    回覆刪除
  20. 冇人陪我黎哩!

    回覆刪除
  21. halo~a_a/路過見到好面善既雞蛋仔! 我之前係學校個檔到幫手有見過你本書同雞蛋仔!! 無諗到會係到見到作者 你畫D公仔好鬼得意呀XD

    回覆刪除
  22. 佢上年無做lu..@@;

    回覆刪除
  23. e+ 校長係Ben Wong @@; 我讀第2年啦a_a/

    回覆刪除