2009年3月3日 星期二

思詩公主的肉照

handmade by 維珍航空


有埋出世紙呢~~~



抱歉呢排超忙~~ 少左update >.<~


每天也充實不停



呢排忙緊D咩?


-返工啦


-拍拖啦


- 讀插畫啦 


- 讀記憶班啦


同埋....  



籌備緊自己第一次的個人展


「Princess Ceci's Yummy Kitchen Gallery」


比住少少花絮你睇下先啦~~ ^-^



3月... 3月就會出現係princess cafe


~~ 詳情稍後公佈 ~~

24 則留言:

  1. 引用n咁多月前思詩公主的blog post的主題
    如果有分身術就好啦
    我都想要多個自己
    但用來瞓多d覺.....和陪思詩公主.......

    回覆刪除
  2. 好事,好事,一個人越忙,越多回憶!!

    回覆刪除
  3. 好可愛的公仔呢.

    回覆刪除
  4. 好可愛的公仔x2

    回覆刪除
  5. 終於唔洗等小思妹幫你整~ 佢企到起身架咩??

    回覆刪除
  6. 做乜最尾個幅攞住個厠所泵~~

    回覆刪除
  7. 肉照, d肉係邊呀~係邊呀~係邊呀~係邊呀~

    回覆刪除
  8. 好嘢~~~以後可以同"綠蛙妹"玩啦!!仲可以齊齊影靚相呀~~~~

    回覆刪除
  9. 同是忙都嘔的丸
    我仲要被個客串 : 金融海嘯,有無甘忙呀?

    回覆刪除
  10. 真係好, 收到了, 我一直擔心寄失哩~
    咁以後就好好照顧佢啦~~ HAHA~~~

    回覆刪除

  11. Good night 思詩公主.......

    回覆刪除
  12. 好可愛的公仔~!

    回覆刪除
  13. 思詩公主原來你有男朋友咖?高定矮?肥定痩?大個你定細個你?靚唔靚仔?
    (我好八婆!!! )

    回覆刪除
  14. yeah~~~~終於到手了﹗

    回覆刪除
  15. 喂喂。。。私人送我一只。得唔得哇。哈哈哈哈

    回覆刪除
  16. ^^嘻嘻...思詩公主要努力啦 咁多野要忙~~ 期待你個""個人展---「Princess Ceci's Yummy Kitchen Gallery」""

    回覆刪除
  17. 記得早d通知我噃, 今個月超忙呢.................

    回覆刪除
  18. 這個公仔好可愛呢!市面有得買嗎?

    回覆刪除
  19. 會動的新ICON好得意~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  20. 你好 ! 歡迎來我 Blog 參觀 . 謝謝 !

    回覆刪除