2009年3月9日 星期一

波子喵1歲了

身為男兒身的波子喵 (samsam愛貓)
偏偏在三八婦女節出生


那天為它慶祝1歲的生日,
買了罐貓罐頭作為它的生日禮物



波子喵嗅到一陣陣魚腥味,在食物附近凝望著,徘徊著


(放心啦~~ d罐頭冇毒架..haha)



爭扎了一小時間,終於都食喇~~~


(唔知點解我心情仲高漲過佢..haha)


\


之後,餘興節目就係本公主同波子喵的玩樂時間喇~~~



但似乎.. 波子喵都懶得理我!!!!!!



佢寧願選擇訓覺!!!



close up比大家睇下1歲的波子喵啦~~


13 則留言:

  1. 有人要仔唔要公呀.....
    不過有人咁鍚波子我都好開心

    波子呀波子 你就好啦 有思詩又有我媽勁鍚妳 又有我老豆服待妳 日日食完就瞓 瞓醒就食 都好歎呢 ~ ~ ~ ~ ~

    回覆刪除

  2. ※● 獨家熱賣中, 日本拼布手機包包 ●※

    -0.5cm厚綿,保護與質感俱備 -百分百全手製, 選用整塊布料剪裁,絕對獨一無二 還有相機袋和萬用袋啊!

    回覆刪除
  3. 無貓可以抵抗偉嘉的誘惑 ~

    回覆刪除
  4. 正呀~~ 長眉貓~~

    回覆刪除
  5. 哈哈佢樣子好可愛.

    回覆刪除
  6. 點解你會遮住自己個樣

    回覆刪除
  7. 懶洋洋又可愛既波子啊﹗

    回覆刪除
  8. 波子喵好得意 , 樣子好乖

    回覆刪除
  9. 哦係波子唔係肥波屎,我好掛住肥波屎呀!!

    回覆刪除
  10. 波子喵肥嘟嘟啊!

    回覆刪除
  11. 佢喜歡訓喇叭頂?^_^ 唔嘈咩?

    回覆刪除
  12. 豬頭 : 波子仔有雙眼線呀! hee

    回覆刪除