2008年9月7日 星期日

少女與龜


這兩天在家靜靜渡過,發現家中的書櫃有許多書買後卻未看,隨手取下早前買的石正賢畫集慢慢細閱 (咳神田田推介),重燃畫畫的興趣,真的很捧呢!

20 則留言:

  1. 龜龜好像鋪了一片片草皮

    回覆刪除
  2. 咁就好咯, 不過您一路都有畫開畫架.

    回覆刪除
  3. 唔用 v 咀獸呢個名...

    回覆刪除
  4. 可惡!!!!! 係我推介呀!!!!

    回覆刪除
  5. 可愛既龜龜, 可愛既小女孩~~~

    回覆刪除
  6. 隻龜好可愛呢..
    哈哈.我都有好多書買咗未看.

    回覆刪除
  7. 好似一隻毛公仔龜, 好舒服,好得意~!!

    回覆刪除
  8. 唔認真都咁掂 ?

    回覆刪除
  9. 我也有很多書未看~~~~^_^

    回覆刪除
  10. 咁遲先溫書~~~

    回覆刪除
  11. 龜龜點解踩住D砌圖 ?

    回覆刪除
  12. 喵~~好耐無見~快d0黎睇下啦~ http://hk.myblog.yahoo.com/catjudoka/ 依家入會有積分送添~~!!

    回覆刪除
  13. 隻龜好有立體感,一點也不像畫出來,你說是毛毛公仔我都信。

    回覆刪除
  14. 如果見到咁大隻龜, 我一定好驚............................

    回覆刪除
  15. 嘩 ! 有座移動城堡呀 !

    回覆刪除
  16. 憑就你隨手畫的這幅既簡單卻又有含義的畫裡 可以感受得到你是一個享受陽光 被人一直關愛的女生 你的四周都充滿著愛 愛心 希望你的愛心 和熱心可以帶給你的每一個朋友 哈哈

    回覆刪除
  17. 好有童畫 feel, 又會諗到龜龜在砌圖上行走,好特別!
    我很喜歡這一幅!

    回覆刪除