2006年9月13日 星期三

三人特調: Double Espresso P.1

很高興在BLOG裡認識了許多志同道合的朋友,而今次我與炎和畢滿初次合作,大攪crossover,自創了一個短篇故事。

炎.畢滿的blog:http://butmoonfire.blogspot.com   (一定要看看啊!

)

心想:「大家在網路上相遇,從未見過對方,不知大家畫出來會是怎樣? 」

今次創作的短篇故事,大家所畫的風格與一路上的有少許不同,每天會post一少段情節,男女各一,請收看!

============================================================

本月精選:特濃咖啡

故事:畢滿

畫:思詩/炎

 

在中環的夜市中,一對戀人不知何故吵起來,

男的氣沖沖的走向東,女的則紅著眼走向西





 

9 則留言:

  1. 又一個blog畫東西勁的人.第一次到訪..請見諒..妳畫的畫幾有特性、好靚.期望日後能見多些妳們的作品

    回覆刪除
  2. 呢個玩法又幾得意wor!

    回覆刪除
  3. 好期待,故事會發展成怎樣呢?

    回覆刪除
  4. 女的, 是你畫的嗎?

    回覆刪除
  5. 回跌倒, 哈.. 開始看得到我d風格了 對啊,但今次是用ai 不是用photoshop的 回小綠葉, 一陣你咪知囉 回宇, 哈.. 下次我地又玩番輯丫 回魔鬼, 哈..多謝您,過獎了 回無蹟, thanks

    回覆刪除
  6. 對呀, 主要係配色同背景, 太不同了, 炎的好港式呀, 兩種不同風格既手法, 用來分開說兩個有關連的故事, 應該可以分別強烈咁表逹男女角各自的空間, 但結尾要點合返做一齊呢 ? (多咀問下咋, 我唔識, 只係好奇 )

    回覆刪除
  7. 回藹之吻, 多謝您^^ 回跌倒, 哈哈..其實我地都係貪得意玩下 我都好想睇睇出到黎o既效果係點 炎每日都會send一幅畫比我 所以我仲未知黎緊o既畫係點樣架

    回覆刪除