2006年9月29日 星期五

設計師的苦況

http://media.odeo.com/5/2/6/Alittle.mp3

我曾經當過設計師的一段日子,其中有一個job,客戶改了超過30次,足足拖了整個月。

當時最愛聽903的「五天精華遊」,其中芝see菇bi會把抱抱不平的事加以修改作「血書」環節,而那時有一點氣忿的我,寫下了一點心聲,沒多久,節目出街了,大家不妨收聽吧

現已隔了一段日子,不過印象仍然深刻呢^^

8 則留言:

  1. hahaha cc 對 少少, 佢地真係比你 "少少" 的稱呼了, 心舒暢嗎 ?

    回覆刪除
  2. hihihihihihihihihihihihihihihihih:)

    回覆刪除
  3. 改30次只有少少事呀...

    回覆刪除
  4. 所以我都係喜歡繪畫多d..果時我做設計師都係咁...改到好灰

    回覆刪除
  5. 我以前做編輯時, 都成日改設計師既稿.............(但其實我地心底知道你地好辛苦, 好冇心機......) 真的不好意思.....

    回覆刪除
  6. 回咦!!!?? , 哈哈,... 傻啦..,唔好咁講 只係那刻想發表一點心聲者^^ 回魔鬼, 嗯嗯..有一陣都真係幾灰 可能個時岩岩入行尚未適應 回飄色馬騮, bbbbbbbb 回009. ^o^ 我相信你經驗多過我 回跌倒, 佢幫我出左淡氣..haha

    回覆刪除
  7. 好好笑呀, 唔係唔幫你, 只係芝see菇bi演繹得好搞笑, 你的寫作手法好有趣呀,

    回覆刪除
  8. 真係......道出我們設計師的心聲, 但遺漏了一樣, 就係我地一日做廿個鐘都係人工"小小"! 恭喜你及早轉左行!!!

    回覆刪除