2006年9月14日 星期四

三人特調: Double Espresso P.2

本月精選:Double Espresso

故事:畢滿

畫:炎/思詩

 

丟下女朋友的男人,

在氣沖沖之下走進了一家咖啡室,

正盤算著該點什麼時,

看到放在一旁的廣告牌:本月精選 Double Espresso

於是在懶得去想之下便點了這個本月精選

 

=================================================================


被男朋友丟下的女人,

帶著通紅的雙眼走進了一家咖啡室,

二話不說的便點了本月精選:

Double Espresso



 

13 則留言:

  1. 第一!!!!!!!!~~兩種風格表現兩個場境, 好啊~~

    回覆刪除
  2. 和宇兄所說的一樣..好欣賞由兩種不同手法的繪畫代表男女的心態...出來效果很好...努力呢..期望Double Espresso P.3

    回覆刪除
  3. 唔...認同認同 追看中

    回覆刪除
  4. 咁樣crossover又幾得意!

    回覆刪除
  5. 一幕 "緣份的 cafe"

    回覆刪除
  6. 我飲Double Espresso 會好想嘔~

    回覆刪除
  7. 回009, 其實我都唔鐘意飲咖啡的 仲要係特濃 回跌倒, 哈哈.. 睇埋之後o既劇情會有新的體會 回星夜畫人, 哈.. 仲未知得唔得呢 回薰, 謝謝您..請繼續收看 回魔鬼+宇, 下次叫咳神兄佢地大玩crossover丫>v< 一定好特別者

    回覆刪除
  8. Double Espresso 太苦,小黑飲唔到呢… 期待P.3唷~! 

    回覆刪除
  9. Double E s presso + Double chocolate cake 爆好味!!!

    回覆刪除
  10. 咖啡總是有點苦味 ~~ 如愛情 ~ 我也是不飲咖啡的人 ~~

    回覆刪除
  11. 我都飲唔到Double Espresso,太濃啦!苦澀的愛情,好期待~~p.3!

    回覆刪除
  12. 哦...... 睇落去先.

    回覆刪除
  13. 回咦, double chocolate cake勁正>v< 我至愛 回小丸記, 十分認同 回小黑+dummysky, 我一生人飲咖啡都唔過五次

    回覆刪除