2006年9月7日 星期四

酸辣美味紅薯粉


前晚與朋友A到荃灣行街,朋友A帶我到「英皇娛樂廣場」附近的橫街小巷吃晚餐。

那裡也頗多餐廳,或許身處不是大街,所以人流較少(若叫我認路我一定不懂啊)。

朋友A推介那裡叫「八面玲瓏」的餐廳,餐廳裡有日式、台式、四川、港式等食物,與普通餐廳無異。

看見身旁附近的人客大多叫紅薯粉吃,於是我們每人也叫了一碗「四川酸辣紅薯粉」,有少辣、中辣和大辣,並另併一款「餸」。而飲品方面,只要加5元便可有鮮榨的木瓜奶/西瓜汁等水果飲品,成個套餐也只不過$30,十分便宜。

這碗「四川酸辣紅薯粉」,紅薯粉精瑩剔透,煙煙印印,配上酸辣適中的湯底、炸菜、花生和炸醬等的配菜,混合出奇地好味。^O^

====================

思詩的評價

抵食度:9

好食度:9

飽食度:9

評語:冬天一定要來試唷>V<

==========================

朋友A的評價

抵食度:9

好食度:8

飽食度:7 (他太肚餓了XD)

評語:各方面也很好,唯一美中不足是不能「+餸」/雙併

================

2006年10月11日附加的資料:

昨晚又去試,發現那裡的「菜肉雲吞」勁勁勁正,

 


八面玲瓏

地點:荃灣川龍街81號

電話:2409 6620

營業時間:6:30 am - 10:30pm

15 則留言:

  1. 請問本BLOG參不參加「Jason's Club+YAHOO! HONG KONG特約:香港BLOG盃」呢?請用回應的方式在本BLOG回覆。

    回覆刪除
  2. 以前我都有去食過晏呀, d 服務好好, 但唔知而家係未. d 野食真係幾好食架.

    回覆刪除
  3. 回跌倒, 下次你去食時 幫我抄底地址丫 回狄文.豪, 嘰嘰嘰 回KAY, 我唔係好食得辣架咋 回李神仙, 是乜東東來的?

    回覆刪除
  4. 我都一樣唔係好食得辣,但又一定要有辣先覺得好味~

    回覆刪除
  5. 少少酸辣我岩 你下次去,可能見到我 ~~哈哈 找天我會去幫襯下 到時見 ~~ 哈哈 ~~

    回覆刪除
  6. 望落好似好好味~~~~~~~~~哎~~~~~~~~~~~又肚饿了~~~~~~~~~~~~~~~~~^_^

    回覆刪除
  7. 首先進行抽簽分組,每組每次請2個BLOG對賽,以比賽當天之最新網誌作評分(準則:更新度、網誌、圖片、受歡迎度、回應網友及留言版)。當組內所有BLOG對賽完畢,便需淘汰最後一名的BLOG。餘下的BLOG會再抽簽分組,最後3強將爭奪香港BLOG盃。

    回覆刪除
  8. 賣相好正喎

    回覆刪除
  9. 嘩......好想試一下

    回覆刪除
  10. 回kay, 嗯.. 所以我喜歡少辣^^ 回小丸記, 好啊. 其實我都想見下你 回COOL MILK, 哈.. 味道真的不錯 回李神仙, UM..其實寫BLOG只係抒發內心感受 只要有人認同,便足夠了^^ 回大豆 回無蹟, 下次寫番個地址比你地

    回覆刪除
  11. 不過我可以吃到中辣!

    回覆刪除
  12. 澳洲小飛俠 Peter Pang2007年3月26日 下午2:46

    香港在食方面的確有很多選擇,尤其台式及四川我也最有興趣,價錢亦十分便宜。

    回覆刪除
  13. 回澳洲小飛俠 Peter Pang. 香港果真是美食天堂呢

    回覆刪除