2015年8月16日 星期日

丼丼屋5週年送禮

了解我都知,我每星期總會食最少一次丼丼屋LUNCH!
原因係公司附近、價錢同質素都OK,同事們也喜愛!

而我最念念不忘,每次必點$48 野菜烏冬,
一碗有多齊炒雜菜,包括茄子、蘿白絲、小菇菌、椰菜等等,加上鮮甜木魚湯底同彈牙嘅烏冬麵條,份量剛好,十分健康!



自上兩星期的一次幫襯,付賬時收銀員送咗本簿仔同印仔咭比我哋。原來依家到8月31日,惠顧滿$200就有呢SET「丼丼屋五周年感謝企画」嘅答謝禮!呢本簿仔叫「味之手帖」,內裡除咗有精美水彩插畫介紹食材外


最正係後面個幾頁!有好多優惠券,等你下次可以用,慳番唔少!


仲有附送埋一張「丼丼屋獎賞卡」,只要惠顧指定丼,就可以印一個印仔,
滿五個,即可免費享用一客!


即係印仔卡同印仔派到 8/31,換免費丼就係9/1-31 日

而簿仔折扣券派到8/31, 9/1-10 or 11 月先可以用優惠


之後一星期,我同同事們又再食丼丼屋LUNCH,發現午餐換咗全新MEUN!
無我最愛嘅「野菜烏冬」,嗚嗚!


不過就多咗好多新選擇,令人眼花瞭亂!
整體而言,雖然少咗$48午餐㨂,
但$58午餐變相升級咗同精緻咗~仲有前菜也不錯!

今次叫咗「滑蛋雞肉丼」套餐
我一邊享受滿碗滑蛋嘅雞肉飯,
一邊同野菜烏冬講BYEBYE,
(希望佢遲啲出現番午餐系列啦)


望望同事,佢點嘅咖哩雞都好吸引
下次試下先 :)






沒有留言:

張貼留言