2014年8月7日 星期四

Jamie's Italian Hong Kong 食之感受

昨晚終於食咗久仰大名嘅 Jamie's Italian Hong Kong !
開業大約一星期,捧場客多的是!


我哋5點去walk in排隊,前面有大約十幾個人排,但因為要人齊先入座,前面大多都係等緊人,所以好快,我哋唔洗10分鐘就可以上樓喇!

上到樓,先到bar抬稍等,侍應執枱期間,可以先叫定飲品~



望望餐牌,其實香港店唔貴,
官方話預每人$200,我哋當晚食咗每人三百幾。



雖然下午五點去食尚算早,但原來已經有部份食物賣哂喇!
貴精不貴多,呢兩款魚都冇哂喇~ 
結果叫咗一款「雞」~



當日我哋叫咗好多嘢食,侍應仲好體貼介紹埋每款菜嘅特式
同詢問食物質素~ 


其中我較愛: Vegetable plank. ,一拼四款前菜,全部用上新鮮時令蔬菜
右邊數起有蘿蔔絲、用醋同橄欖油醃的紅菜頭+洋葱+橄欖+辣椒等蔬菜,水牛芝士、芝士脆片
全是清新開胃之選!



Crispy squid,香炸魷魚,炸得好鬆脆,食完仲想問有冇!XD



仲有Pasta,有大有細之分,我哋2人叫咗細份,每人大約食咗5匙~ 
個Risotto 比一般的更多汁~ 

男女廁所都帶有英國風~ 是從英國入手的!



最驚訝係,侍應嘅細心服務,竟然冇規定加一服務費!
反而你可以隨意比貼士!比起其他規定加一服務費但又冇服務而言,
呢度真係好得多!

我哋大約食咗2個鐘,7點離開,已見到大排長龍,蛇餅由入面排到出面打圈,
心裡大呼幸運!

沒有留言:

張貼留言