2011年10月6日 星期四

公主的生日派對 - 環境一覽 (最後3天!)

「公主的生日派對」插畫展覽,仲有3日咋!
展期去到10月9日!

今年生日可以係商場攪派對~真係諗都冇諗過呀^O^

場地贊助:旺角東京銀座、【識‧劇域】、香港設計聯會
印刷贊助:芝脆雞+JumboJet
食物贊助:芝脆雞
零食贊助:繽粉樂

地點:旺角東京銀座商場2樓s10-s11

歡迎你地黎探我!


去片~~~~~~~~~~~~~~~~




我間鋪主要以生日做主題





呢part 係我的生日回憶,每個封面的背後也有小故事,共有15段生日回憶。





會場設有大型佈景板供途人拍照

呢個佈景板仿照我八十年代幼稚園生日的場景,
你睇d野食係舊時的包裝來架~




呢度有四十幾個小朋友畫O既生日咭,有我,又有雞,大家不妨睇下佢地O既創意啦
小朋友真係好可愛呢~






我仲放左幾本繪本作品係場內,供途人睇下~







出面仲有個貼紙相框,比途人影張貼紙相架~







你仲可以寫下祝福,會場仲有生日咭歡迎索取~






~ 收集祝福中 ~





太陽報報導




 


場內仲有六十幾間店鋪好似我咁化身藝術店鋪,大家有空不妨逛下啦

《遊藝DramaMALL》- 商場環境劇場 X 藝術展覽 X 手作精品


官方網頁: http://www.sciouspace.com/dramamall.php#infro



最後3日咋!!!



 

2 則留言: