2010年10月15日 星期五

LG KAWAII TV 產品試用04之試用到擁有

好開心呀~~~多謝LG給我的禮物~~~ ^_^
早前與其他試用blogger 參加「可愛人生」體驗分享
我有幸成為勝出者,
依家部卡娃兒TV由「試用」變成「擁有」
正式家裡添多部「高清多媒體電視機」了


依家粉紅電視放左係客廳裡,靚靚呀~~~



仲有一樣野呀,其實我屋企同LG都幾有緣呢,既巧合又幸運


因為上個月,我妹公司晚宴,佢竟然抽到大獎呀~~
大獎又係LG 高清電視機呢~~~


所以依家變相,屋企有2部LG電視,
一部放左係主廳,一部放左係偏廳。


原來呢2部電視個搖控掣係一樣架~
好處係唔需要到處搵,總有一部係左梗,
用偏廳電視搖控掣搖控卡娃兒電視都OK,
方便我地呢D懶人。


不過按掣時就要小心d~
唔好按左隔離部電視啊~



俏俏話比你聽丫,我阿媽仲未識用「高清」架~
佢依家仍然係「聲控」我地去轉台~~ haha~
不過依家有2部電視機,我地幾個就唔駛再爭電視睇啦~~


 


好開心呢~^_^ 多謝LG


我地終於由大牛龜時代
進入左高清時代喇

沒有留言:

張貼留言