2010年3月19日 星期五

Yes雜誌 vol.992-竹昇火鍋

 


如果大家發覺書局未有《c 蜜奶茶》,可以主動問下職員,
等佢地知有人急住想要呢本書。如果你發覺你買0既係最後
一本,
就請通知我或者思詩,我地會聯絡書局請佢地補貨架﹗


===============================================







 ===============================================

以下部份是花絮:

和Lily吃飯,是一件很開心的事,因她會時常帶比我們歡樂呢~

話說某一天,她問我們:「你... 吃過.. 鬼.. 靈未呀?」



我:「嘩@o@ 咁恐怖????」



她:「呢.... 個d黑炆炆個d呢~~ 好似叫鬼靈.. Go呀?」



我:「原來係龜靈膏,嚇屎我喇~~ 」




=======================================

溫馨提示:


看到這些精美貼紙嗎?


出版社會在以下時間地點擺攤位,去到就有得拎喇~^_^


日期:18/3 - 25/3
時間:11:00-9:30 (25/3 CLOSE 8:00pm)
地點:青衣城一樓夢幻島大堂
 B 10 (大約在中間位)  ---  辣椒 / 青椒出版


送完即止



多謝支持~^_^



=========================================


本星期假日好去處:
1) 經過青衣城,可以去下青椒的攤位拎貼紙

2) 經過尖沙咀I SQUARE可以去下LOGON睇「The Moleskine Passions Exhibition 」http://hk.myblog.yahoo.com/hkhamstershk/article?new=1&mid=26963

3) 去各大書局逛逛昅昅我本< C蜜奶茶 > 新作。 哈哈.. 賣廣告完畢XDDDD


 


你ADD左我未呀?

9 則留言:

  1. 鬼靈高 ~~ 佢知唔知是什麼來的?

    回覆刪除
  2. 你個朋友好可愛呀!你表達得好生鬼!

    回覆刪除
  3. 好搞笑..佢做咩唔搵人陪佢既!? -w-火鍋走湯...食..食.食咩

    回覆刪除
  4. haha~~又係我呀 呢個係我fb呀你要記係我呀;]→ http://www.facebook.com/home.php?#!/cherry0718?ref=search&sid=1422453094.709902029..1 我見到你又回我,我又好開心呀>w<你係味話要fb 個個既..但你個思詩公主擁躉冇得send 信息b0..咁點呀?!我真係好想同你傾計呀,好似而家咁;]但我又唔知點同你傾計....一係每一次你最新既bl0g到回應到同你傾計?請你教我;],我真係 好想好想好想好想好想好想好想好想好想好想好想同你傾計呀... 希望你可以話我知...嘻嘻...
    也希望你快d有簽名會,仲有想問,你有冇fans club架?!如果冇可唔可以開一個嘻嘻..最好唔好咁貴^_^''如果有可以係邊到申請?唔好介意我講既野....仲有一句最重要既說話 .我永遠都係你既書迷!=]
    永遠都會支持你&你既書!
    記住回我呀=]記住教我用咩途經可以同你傾計thx!=]最後你上次問(回)我,問我係中幾既..你估唔估到呢?!哈
    就係中一呀,我個樣係味唔似呢?定係估唔到我咁細個呢,嘻.仲有點解你問我呢個問題既,嘻..?

    回覆刪除
  5. 『食鬼』咩 ~~~~~~~

    回覆刪除
  6. 支持支持~~!!!
    HAHAHA 打邊爐唔要湯...........

    回覆刪除
  7. 你朋友真係幾搞笑呢,又幾大膽硬著頭皮答店員所有問題呢...!

    回覆刪除
  8. 見過一次~!!
    個次同佢地去奧海城食左餐飯囉~!! HAHA~

    回覆刪除