2009年10月5日 星期一

面書狂想症(求金句)

唔知你身邊的同事/朋友有冇患上「面書狂想症」呢?
佢地無時無刻都諗住上網種菜、養寵物、開餐廳、釣魚、偷野等等


言語間我們要不時為他們轉channel,少了腦筋也轉不到。


睇睇以下例子啦~ (真實地發生在我身上)



例子1:


朋友A:不如今晚唱k囉?


朋友B:唔得呀,我要返屋企收割呀


朋友A:唱一陣之嘛


朋友B:唔準時收割會比人偷哂d農作物架,都係下次先啦


朋友A:唱K個度都有得上網啦,依家我地去唱K仲快過你返屋企收割啦


B:又係喎..好啦. 我地去唱K


(以上對話講緊HAPPY FARM FACEBOOK GAME)


 


 


例子2:


 


朋友C:嘩.. 原來凌晨四五點起身上網,好多野偷架~~
(以上對話講緊HAPPY FARM FACEBOOK GAME)


 


 


例子3:


 


D:生日快樂呀~~ 我送左份生日禮物比你呀.. 你去PETPET個度CHECK下啦~~
(以上對話講緊PET SOCIETY FACEBOOK GAME)


 


 


例子4:




同事:「喂,你有冇cream?


我:「有呀」


同事:「我想用麵包同你交換呀!


我:「咁冇喇」(正想取一支HANDCREAM)


(以上對話講緊facebook restaurantcity!!)


 


 


唔知呢個「面書狂想症」吹到你身邊未呢?


你身邊有冇呢D例子金句呢?不妨和我分享下啦~~~


由於身邊太多同事沉迷,公司已block了比較受歡迎的game了
從前農夫耕種這麼辛苦,
現在我們只需動用1根手指便能體驗其樂趣,有點諷刺吧

沒有留言:

張貼留言