2009年8月17日 星期一

食物小故事18

今期食物小故事有


A. 飛天龜


 


B. 休閒的芒果班戟小子


 


C. 牙痛中的漢堡包大叔




同場加映:
公主與雪糕蘋果批





水中的公主~


今期你最喜愛的角色是誰?揀下啦


想重溫以往的「食物小故事?」


↓↓按此吧↓↓


http://hk.myblog.yahoo.com/hkhamstershk/index?l=f&id=5

16 則留言:

  1. 改版﹏投票。 <<go 幫我投下票呀~plx~!

    回覆刪除
  2. 我最近玩得太多 ~花了很多$$$ ~ 你食甘多 ~ 怕唔怕 ...........

    回覆刪除
  3. pancake小子,我想食左佢

    回覆刪除
  4. ▲我望落去覺得有d似我 快d放工俾我去食個手打牛肉漢堡啦...............口水不停流流ing

    回覆刪除
  5. 芒果班戟好有潛質做雪人。 紙板公主,型~

    回覆刪除
  6. 休閒的芒果班戟小子,正

    回覆刪除
  7. i were there for this crispy pancake too ~ yummy ~ 

    回覆刪除
  8. 小黑鍾意芒果班戟小子~ ^^

    回覆刪除
  9. Hello my friend~~~Kitty嚟探你喇~~~Have a Happy Tuesday

    回覆刪除
  10. 芒果班戟小子 實在太酷了!

    回覆刪除
  11. 漢堡包大叔好搞笑~~~

    回覆刪除
  12. 芒果班戟小子最Q

    回覆刪除
  13. 芒果班戟小子!

    回覆刪除
  14. 牙痛中的漢堡包大叔~~

    回覆刪除