2009年5月5日 星期二

老細老細,有冇針筒賣呀?

話說,朋友甲某天到藥房...


朋友甲:「老細老細,有冇針筒賣呀?」


老細 (由頭望到腳趾尾,再由腳趾尾望番上頭):「冇喎!」


(朋友甲心想:我衣著好有問題麼?)


跟住朋友甲無奈地離開,又去第二間藥房...


朋友甲:「老細老細,有冇針筒賣呀?」


老細(上下打量,冷眼地說):「冇呀!」


跟住朋友甲無奈地離開 (我個look點睇都正經人家丫,點解要咁?)


又去第三間藥房...


朋友甲:「老細老細,有冇針筒賣呀?」


老細:「有呀,不過冇針架喎,你要唔要?」


朋友甲心裡很高興(終於搵到喇):「要呀要呀!唔該比一支我丫」



其實除左朋友甲外,朋友乙也有相同經歷吧~


針筒除左用黎「拍針」外 (千祈唔好試)


仲可以有其他用途架


朋友甲就要將d「甲苯」液體打入針筒,再注入marker筆裡


等d marker乾時可以打番氣,令佢有番墨


另外,朋友乙就用針筒黎餵佢隻狗仔食藥藥


 


所以,大家唔好以貌取人呀~~~

21 則留言:

  1. 老細老細,有冇紅蘿蔔賣呀?

    回覆刪除
  2. 想問問... 你個大頭相係點upload 上yahoo ga?

    回覆刪除
  3. 兔仔尋日都去咗買針筒來整野食

    回覆刪除
  4. 唔肯賣比佢的藥房應該是不錯的商人喎!

    回覆刪除

  5. 網上聽特備節目:《母最親》
    網上聽為慶祝母親節,特設節目《母最親》,廣邀天下孝子女,為媽媽點唱、說出真心話。 詳情請 按此 ,謝謝各位!

    回覆刪除
  6. 當年做水晶膠都要用針筒,用針筒比較準

    回覆刪除
  7. BB仔時也試過用針筒食藥是媽媽說的,我也不知

    回覆刪除
  8. 母親節快將來臨,預祝你母親節快快樂樂!





    回覆刪除
  9. 咁佢都買個保險比自己o者~~

    回覆刪除
  10. 妳再問......老細會攞把刀出嚟架!!!

    回覆刪除
  11. 反而我又未試過呢個情況, 亦都買到連針咀的針筒, 我仲同售貨哥哥講, 可唔可以唔要個針咀, 佢話 - 唔插落去咪冇囉 ,

    回覆刪除
  12. 問左咁耐....\\我今日打完針黎= =

    回覆刪除
  13. 果次係幫朋友買黎洗耳仔用. 即係耳仔發炎, 要灌清水入去.

    我自己就試過用黎抽護膚品呀, 香水呀 ..

    回覆刪除
  14. 白喉xxxx、破傷風及xxxxx針

    回覆刪除
  15. M...BB有餵藥水針筒的^^ 不過食完醫生D藥藥我就丟的LA...
    我估動物都用得

    回覆刪除
  16. 兔仔想知道在那會有hosting 同埋點link~ ^^ thank you~
    仲有係兔仔整咗一好似煎太陽蛋既甜品

    回覆刪除
  17. 我都想買針筒對付muimui!! muimui唔肯食藥

    回覆刪除
  18. blog 冇.... 不過遲吓會整上去

    回覆刪除
  19. 有d媽咪係用針筒餵藥架!

    回覆刪除