2009年5月22日 星期五

今日明報


謝謝elma的邀請



其實我尚有許多不足之處吧


讀插畫課程是學各種顏料的特性,如水彩、木顏色等等
並學習各方面的知識和技巧 (不好意思呀,我說得不好)


學懂手腦並用,畫幅好畫,大家要努力呢~


 

27 則留言:

  1. hi 午安~您好...多謝您常來探訪和祝福...主內平安~願天父既慈愛,聖靈既感動,常與我們同在,直到永永遠遠...亞們。

    回覆刪除
  2. 勁呀, 公主又現眼報啦, 唔係.. 係現明報...

    回覆刪除
  3. 我都好頭痛 我都中意art 我f3啦,想修 但無奈成績... ... 但一向都有出去學,應該還可以=D

    回覆刪除
  4. 好叻呀~~公主!!!又見報啦~~~

    回覆刪除
  5. hi 晚安~您好...多謝您常來探訪和祝福...主內平安~願天父既慈愛,聖靈既感動,常與我們同在,直到永永遠遠...亞們。

    回覆刪除
  6. 祝你週未愉快

    回覆刪除
  7. 個樣好似有d唔同左咁既..~~ hah

    回覆刪除
  8. 努力是不會白費的!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  9. 有塊白色 ~~haha 不用介意 ~

    回覆刪除
  10. 剛看了網上版呢...
    你好勁呀!

    回覆刪除
  11. hi,你好,係我電郵中,有你這段報章內容吸引我看看你blog,努力呀(((((為自己理想爭取機會,我相信機會係爭取唔係等待

    回覆刪除
  12. 公主好犀利啊~頻頻見報!!!^3^

    回覆刪除
  13. 公主好強呀~~(崇拜中

    回覆刪除
  14. 過左半年啦~~~ 你 年頭既展望 望成點呀???????
    思詩公主 2008-12-18 12:36
    YEAH~~ 身體健康,開心快樂 我既呢就---> i_hope_i_do

    回覆刪除
  15. 同意"理想話" 加油!!

    回覆刪除
  16. hihi, 我看過你的專訪 =) 網上版
    見到你地畫得咁開心, 我都好開心!
    我都好似你咁細過想揀art架, 但最後聽了老師的話改了揀amath..之後f5畢業,諗住要搵$, 所以選左讀工商管理, 諗住一出黎可以搵$俾家同時可以讀自己想讀的野
    但原來讀左兩年夜校發覺夜校d quality 冇日校咁好,
    我想入行但又有日校training 可以嗎? 又或者你有冇d 咩recommondation 俾我?我覺得自己好遲了..i'm near 25.
    can i have ur personal contact/msn?

    回覆刪除
  17. Hi~我F.4嗰陣因為想早d放學就放棄左修美術tim呀 係咪仲抵死呢?!

    回覆刪除
  18. 努力一定會有回報

    回覆刪除
  19. 嘩~~~~~~~~~勁呀﹗

    回覆刪除