2008年12月2日 星期二

電腦壞了

我家有兩部電腦,三姐妹共用兩部電腦。


前晚,二妹的電腦突然開不了機,大概估計是底板壞了


昨晚,我的電腦竟多度突然中斷,之後畫面黑了用不到


初步估計是芒壞了,和中了毒??(希望就是如此吧)


真的是不幸中的三姐妹



媽媽突然笑了,我們好奇問她笑什麼?


她說:「難得你們三個坐在家中看電視,這場面真的少有!!


哈哈,以往我們例牌回家動作便是開電腦


原來我們真的很少聚在一起聊聊天,看電視!


你們又會花多少時間用於電腦上?有否忽略了家人和愛侶?


 


======================


上圖是之前偷拍兩位妹妹用電腦的情況..hee

31 則留言:

  1. 沙發@@ 咁你以後唔好用電腦,ok?XD

    回覆刪除
  2. 陪伴家人是很重要的~~~~~ 很多人都忽略了~~~~~

    回覆刪除
  3. 與電腦相處:
    上學日則6小時,非上學日就13-14小時。
    家人,可能每天3-4小時orz
    相比我的同學,我與電腦的相處時間已算「小兒科」......

    回覆刪除
  4. "電腦病毒"其實係種起人身上ga!

    回覆刪除
  5. 我十二月都係大出血!

    回覆刪除
  6. 我十二月都係夲出血!

    回覆刪除
  7. 唔好喊啦,電腦係咁易壞架喇

    回覆刪除
  8. 幾姐妹都喜歡畫畫呢!^^

    回覆刪除
  9. 我多數對住電腦睇電視!

    回覆刪除
  10. 我剛剛出左血喇, 今次到公主~~

    回覆刪除
  11. 無腦用, 公主會唔會忙上加忙?

    回覆刪除
  12. 蛙係好少用"腦"XDDD

    回覆刪除
  13. 我晚晚陪媽媽睇 "珠肝補氣" ~HAHAHA

    回覆刪除
  14. 我不知對屋企人幾好~

    回覆刪除
  15. 買過部腦, 同mon囉~~

    回覆刪除
  16. 屋企部電腦,多數俾爸爸霸住黎打機…… >.<" 睇張杷, 似乎你地三姊妹都好中意電腦繪圖呢~! 

    回覆刪除
  17. 搵高生啦~~~~

    回覆刪除
  18. 公主唔好傷心啦~我仲慘過你啊!我部「腦」壞左好耐啦,最近先整番~搞到d野又要重新整過晒~嗚嗚

    回覆刪除
  19. 真係大出血啦~~!!!

    回覆刪除
  20. 你兩個妹妹都好喜歡畫畫哦!^ ^ 係咪受你影響呢?

    回覆刪除
  21. 上星期我部腦都死咗,要換過harddisk,裡面有部分files未趕得及做備份就無晒,好慘啊!
    三姐妹一齊陪阿媽睇電視,伯母應該好開心啦!

    回覆刪除
  22. kaka~咁電腦節就啱曬CC啦~

    回覆刪除
  23. 你講d野都好得意呀..
    我係小6嫁~~"
    好d黎我個blog睇下啦..

    回覆刪除
  24. 哈,我成日將電腦當成電視尼睇

    回覆刪除
  25. 我都係三兄用兩部腦妹

    回覆刪除
  26. ke ke, 這句才是,我都係三兄妹 用兩部電腦

    回覆刪除