2008年12月12日 星期五

喵~~~~

木顏色~



受到身邊的朋友影響,我也愛上了貓~~ haha


我覺得佢地好似毛公仔咁呢~~ 但其實都好驚比佢地爪


==========================================


大件事!! 好朋友caca魚魚生日喇


快D幫手入去留個祝福比佢啦~~


http://hk.myblog.yahoo.com/caca-yu

28 則留言:

  1. 畫得靚過我果幅好多 我果幅都唔敢貼blog住~ 妳經過太子咪上黎同mui玩囉

    回覆刪除

  2. 請按此處加入 Whale_whale_lovely_home

    回覆刪除
  3. 您好,我刚在我的博客上发表了“长白山脚下的艺术殿堂”欢迎您指教

    回覆刪除
  4. 厲害,剪耳部份都可以清楚見得到。 嘩~~ 你又乘機宣傳你兩個聖誕公主 icons

    回覆刪除
  5. 進步好多~~~恭起!!!

    回覆刪除

  6. 覺得妳昨晚好似唔似平時~~
    妳好似靜咗dd~~

    回覆刪除
  7. 正啊!~~畫貓好呀!~~

    回覆刪除
  8. 公主的畫藝進步了~!!!
    呢隻CAT好靚呀~!!!

    回覆刪除
  9. 畫得好可愛呢.進步了不少.

    回覆刪除
  10. 公主原來畫貓有一手@@

    回覆刪除
  11. 做您的朋友多好,成日都今關心佢地又照顧佢地。又冧佢地開心,真羨慕!!!!!!!!!!!!!好好珍惜!!!

    回覆刪除
  12. 哇~!!好靚呀>< 思詩你好厲害呀

    回覆刪除
  13. 鍾意畫的話, 去我度揀相照住畫囉!

    回覆刪除
  14. 好可愛嘅喵喵啊!>3< 我成日都會俾喵喵爪咖,不過佢地其實係想同你玩喈!

    回覆刪除
  15. 好!只是幾隻單調色就把貓兒活現!

    回覆刪除
  16. 嘩!公主真係多才多藝啊~
    我都好高興認識妳啊,笑容甜美又友善,希望遲d多d聚會公主可以同我呢位咪嘈婆婆做吓朋友啦~
    d相過幾日再send俾妳丫(懶),咁send去邊度呢公主?

    回覆刪除
  17. 畫上黑紙甘上色???

    回覆刪除
  18. 真的好喜歡!!!! 畫得好好好~~~

    回覆刪除
  19. 好,立刻同caca魚魚ge生日 say happy birthday !

    回覆刪除